۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۲۷۷۸۴۵

تاکید گروه‌های مختلف فلسطینی بر برگزاری پرشور جمعه خشم

خبرگزاری رسا ـ در پی فراخوان حماس برای برگزاری روز جمعه خشم در حمایت از مسجدالاقصی، دیگر گروه‌های فلسطینی نیز با صدور بیانیه‌هایی آمادگی خود را برای مشارکت در این روز اعلام کردند.
تظاهرات نمازگزاران مسجد الاقصي در اعتراض به اهانت به پيامبر اسلام

به گزارش خبرگزاری رسا، جمعیت جوانان بیت المقدس با صدور بیانیه‌ای از برگزاری تظاهرات پر شور در تمامی مناطق قدس در روز جمعه خشم برای اعلام حمایت از مسجدالاقصی و در پاسخ به تجاوزات و جنایات رژیم اشغالگر و همچنین برای دفاع از ساحت پیامبر گرامی اسلام (ص) خبر داد.

 

در این بیانیه از تمامی جوانان فلسطینی خواسته شده در روز جمعه خشم با حضور پرشور خود در تظاهرات با نیروهای اشغالگر درگیر شده و حمایت همه جانبه خود را از مسجد الاقصی نشان دهند.

 

در بیانیه جمعیت جوانان بیت المقدس آمده است: ما جوان فلسطینی در قدس اجازه اهانت به مسجدالاقصی از سوی شهرک نشینان را نمی دهیم و رژیم اشغالگر و شهرک نشینانش باید بدانند که در اینجا هیچ اثری از هیکل ادعایی آن‌ها وجود ندارد و آن‌ها نمی توانند به قداست مسجدالاقصی خدشه‌ای وارد کنند.

 

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: ساحت پیامبر گرامی اسلام (ص) خط قرمز ماست و هیچ کس اجازه عبور از این خط قرمز را ندارد.

 

از سوی دیگر، کمیته های مردمی مبارزه با اشغالگری با صدور بیانیه از ملت فلسطین خواست با مشارکت گسترده در روز جمعه خشم در مناطق مختلف کرانه باختری و قدس پاسخ محکمی به صهیونیست‌ها بدهند./994/ب102/د

ارسال نظرات