۰۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹
کد خبر: ۲۷۸۰۹۸
آیت الله قبلان:

اسرائیل سرچشمه شرارت در جهان است

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در خطبه‌های نماز جمعه بیروت، رژیم صهیونیستی را سرچشمه شرارت در جهان توصیف کرد.
آيت الله عبدالامير قبلان، نايب رييس مجلس اعلاي شيعيان لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شیخ عبدالامیر قبلان نایب رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در خطبه ‌های این هفته نماز جمعه بیروت، دولت را مسؤول برقراری نظم عمومی جامعه و اهتمام به امور مردم دانست.

 

آیت الله قبلان گفت: دولت امروز همانند جسم بدون سر شده و توانایی لازم را برای برطرف سازی ضعف به وجود آمده در ساختار موسسه‌های قانونی کشور ندارد. با انتخاب رییس جمهور و فعال ساختن موسسات حکومتی، شادابی و سرزندگی لازم در انجام وظایف به آنها بازگشته و مشکلات کشور علاج می شود.

 

وی با اشاره به جایگاه ارتش در لبنان افزود: ارتش ستون رهایی، امنیت و ضمانت کشور در برابر تغییرات و بحران است. مردم لبنان باید دولتی با مبانی سازمان یافته تشکیل دهند. لبنان برای برون رفت از مشکلات، بحران ها و خطرها نیازمند همکاری همه جانبه مردم است.

 

قبلان با دعوت از همگان به انتخاب رییس جمهوری جامع، دوست دار کشور و خادم مردم خاطرنشان کرد: لبنان کشور همه گروه‌ها و جناح‌ها با اعتقادات مختلف از مسلمان و مسیحی است و همه باید کشور را در برابر خطر اسرائیل و تروریسم که لبنان را در بر گرفته حمایت کنیم تا بتوان با آسودگی زندگی کرد.

 

عالم شیعی لبنان با توصیف رژیم صهیونیستی به سرچشمه شرارت و مهد نشر اختلاف و فتنه در جهان تصریح کرد: مسؤولیت مشکلات لبنان متوجه اسرائیل است و تا زمانی که این رژیم به اشغالگری خود ادامه می دهد امنیت و ثبات برقرار نخواهد شد. فلسطین سرزمین همزیستی مشترک میان ادیان و مذاهب گوناگون باید آزاد شود و یهودیان ساکن در فلسطین از آنجا خارج شوند./981/ب901/د

ارسال نظرات