۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۲۷۸۲۲۴

احزاب لبنانی سوزاندن کودک فلسطینی به دست صهیونیست‌ها را محکوم کردند

خبرگزاری رسا ـ احزاب و شخصیت‌های سیاسی لبنان اقدام شهرک نشینان صهیونیستی مبنی بر زنده سوزاندن کودک فلسطینی را محکوم و اعلام کردند: سکوت مجامع بین المللی در برابر این اقدامات موجب گستاخی بیشتر شهرک نشینان تندوری اسرائیلی می‌‎شود.
علي دوابشه کودک شهيد فلسطيني


به گزارش خبرگزاری رسا، احزاب و شخصیت‌های سیاسی برجسته لبنانی با صدور بیانیه‌ای اقدام شهرک نشینان صهیونیستی مبنی بر سوزاندن خانه یک خانواده فلسطینی که منجر به مرگ کودک شیرخواره شد را محکوم کرده و این جنایت را در ادامه اقدامات تروریستی رژیم کودک کش صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین دانستند.


این احزاب، جنایت واقع شده در فلسطین را از جنس اقدامات تروریست‌های تکفیری خوانده و اعلام کردند: همانند آنچه در عراق و سوریه شاهد آن هستیم این بار در جنوب نابلس و در کرانه باختری، شهرک نشینان اسرائیلی برای تحمیل سیطره بر فلسطین‌های ساکن در این مناطق و اجبار آنان برای ترک  منازلشان دست به این اقدامات وحشیانه زدند.

 

در این بیانیه آمده است: سکوت مجامع بین المللی و سازمان‌های حقوق بشری در برابر این اقدامات، موجب تقویت و گسترش برنامه‌های استعماری و جنایتکارانه اسرائیل و آمریکا می شود. تجربه ثابت کرده است که گفت وگو و مذاکره برای حل مشکل فلسطین کارساز نبوده و رژیم صهیونیستی تنها با زبان زور آشنا است.

احزاب لبنانی تقویت همه جانبه مقاومت را تنها راه مقابله با اعمال تروریستی رژیم صهیونیستی دانسته و افزودند: هر چقدر نیروهای مقاومت در برابر برنامه‌های تروریستی اشغالگران صبر کنند، تروریست‌های اسرائیلی بر شدت اقدامات خود می افزایند. خیزش مردمی به همراه تسلیح نیروهای مقاومت راه مقابله با رژیم صهیونیستی است.


در پایان این بیانیه از تشکل‌ها و سازمان‌های عربی خواسته شده تا این اقدام ضد بشری را محکوم کنند و بدانند تروریسمی که از رژیم غاصب صادر می شود با تروریسمی که در میان گروه‌های تکفیری دیده می شود تفاوتی ندارد./1321/ب902/د

ارسال نظرات