۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷
کد خبر: ۲۷۸۲۶۳
امام جمعه ربیعیه عربستان:

جهان اسلام نباید در برابر اقدامات ضد بشری اسرائیل سکوت کند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه ربیعیه عربستان، اقدامات ضد بشری شهرک نشینان صهیونیستی را محکوم کرد و این رفتار را ناشی از کینه این افراد نسبت به مسلمانان دانست.
حجت الاسلام عبدالکريم الحبيل امام جمعه ربيعيه عربستان



به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام عبدالکریم الحبیل، امام جمعه ربیعیه عربستان در جمع نماگزاران مسجد امام رضا(ع) این شهر، نسبت به سکوت مجامع جهانی در قبال جنایت‌های رژیم صهیونیستی اعتراض کرد و گفت: آنچه در کرانه باختری شاهد آن هستیم، ظلم روز افزونی است که اسرائیلی‌ها در حق مردم مظلوم فلسطین روا می دارند.


وی نسبت به سکوت برخی از عالمان دینی و اسلامی در برابر حوادث رخ داده در فلسطین انتقاد کرد و افزود: یک عالم بصیر نباید در برابر ظلم ظالم علیه مظلوم لب فروبندد و تشکل‌های اسلامی نیز باید فارغ از مسایل و ملاحظات سیاسی اقدامات ضد بشری اسرائیل را محکوم کنند.


این عالم شیعه به تلاش بی وقفه اسرائیل غاصب در یهوی سازی قدس شریف اشاره و تصریح کرد: شهرک نشینان صهیونیستی تندررو با حمله مکرر به مسجد الاقصی و اهانت به مقدسات مسلمانان احساسات ملت فلسطین و مسلمانان جهان را جریحه دار و تنها یک هدف یعنی نابودی قبله اول مسلمانان را دنبال می کنند.


امام جمعه قطیف اقدام وحشیانه شهرک نشینان صهیونیستی مبنی بر سوزاندن یک خانه به همراه اهالی آن را که متعلق به یک خانه فلسطینی بود و منجر به زنده سوخته شدن یک نوزاد فلسطینی شد، محکوم کرد و این اقدام را مصداق ظلم آشکار در حق ملت مظلوم فلسطین دانست./1321/ب903/د

ارسال نظرات