۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۲۷۸۳۳۳
رییس اوقاف شیعه عراق:

بسیج مردمی ابهت داعش را شکست

خبرگزاری رسا ـ رییس اوقاف شیعه عراق فعالیت‎های اعضای بسیج مردمی را به منزله یاری امام زمان (عج) دانست و تاکید کرد که بسیج مردمی ابهت داعش را شکست.
حجت الاسلام سيد علاء موسوي رييس اوقاف شيعه عراق

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علاء موسوی، رییس اوقاف شیعه عراق، امروز طی مراسم پایان دوره آموزش نظامی جوانان عضو بسیج مردمی در استان بابل با اشاره به رشادت و اقدامات قهرمانانه آنان گفت: بسیج مردمی توانست ابهت داعش را بشکند و امید دولت‎های حامی آن را ناامید کند.


وی افزود: جوانان که در گروه‎های بسیج مردمی عضو هستند و به مبارزه با تروریسم می‎پردازند به طور واقعی در حال یاری امام مهدی (عج) برای گسترش عدالت در هستند.

 

رییس اوقاف شیعه عراق با اشاره به مشکلات مختلف این کشور گفت: عراق از مشکلات و دردهای بسیار رنج می‎برد و مردم آن همواره در امتحان مختلف و سخت قرار دارند. مردم مظلوم عراق پس از دوران سیاه صدام حسین دیکتاتور سابق این کشور وارد مراحل جدید اشغالگری، حمله‎‎های انتحاری و مبارزه با داعش شدند.


وی ادامه داد: داعش از سوی بسیاری از کشورهای استکباری و منطقه‎ای برای نابودی عراق و شکستن وحدت مردم در این کشور به جنایت‎های مختلف متوسل شده است.


حجت الاسلام موسوی تاکید کرد که داعش در ابتدای حضورش در عراق توانست در کمتر از یک ماه سه استان این کشور را به تصرف خود در آورد ولی مردم عراق با لبیک به ندای مرجعیت با توجه به تحمل رنج و مصیبت بسیار در دوران‎های مختلف و حضور پررنگ در پادگان‎های آموزش نظامی بسیج مردمی به زودی بر دشمنان و تروریسم پیروز خواهند شد./994/ب902/د

ارسال نظرات