۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۲۷۸۴۰۱
از سوی المیادین؛

«مورالس» به عنوان شخصیت برگزیده سال 2014 انتخاب شد

خبرگزاری رسا ـ شبکه تلویزیونی عربی «المیادین» رییس‌جمهور بولیوی را به عنوان شخصیت برگزیده سال 2014 انتخاب کرد.
مورالس

به گزارش خبرگزاری رسا، غسان بن جدو مدیریت شبکه تلویزیونی عربی المیادین با حضور در جشن انقلاب ارضی بولیوی اعلام کرد که اوو مورالس رییس‌جمهور این کشور از سوی شبکه مذکور به عنوان شخصیت برگزیده سال 2014 انتخاب شده است.

 

وی در این رابطه تصریح کرد که ولادیمیر پوتین رییس‌جمهور روسیه و پاپ فرانسیس نیز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم کسب این عنوان قرار گرفته‌اند.

 

مدیر این شبکه تلویزیونی عنوان کرد: رحمت به آن سرزمینی که مورالس را به ما بخشید؛ او فقط رهبر بولیوی نیست بلکه رهبر تمام جهان است.

 

وی در اشاره به علل انتخاب مورالس برای این عنوان خاطرنشان کرد که رییس‌جمهور بولیوی به خاطر سادگی، شجاعت، جسارت، صداقت و در نهایت به خاطر اقلیم و تاریخی که از آن برخاسته است، به عنوان شخصیت سال 2014 معرفی شد.

 

بن جدو در ادامه خطاب به مردم بولیوی عنوان کرد: به شما توصیه می کنیم که از رییس‌جمهور خود حمایت و از روند انقلابی وی حفاظت کنید؛ ما به شما به خاطر داشتن رهبری با این شکوه و عظمت تبریک می‌گوییم.

 

وی در پایان افزود که اقدامات صورت گرفته از سوی رهبر جنبش سوسیالیست بولیوی (مورالس) از زمان به قدرت رسیدن وی تاکنون این کشور را از فقر نجات داده، اقتصاد بولیوی را احیا کرده و آن را در میان کشورهای ممتاز منطقه قرار داده است./994/ب102/د

ارسال نظرات