۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۲۷۸۶۰۳
رییس انجمن حقوق بشر بحرین:

بازداشت رهبران مخالف نظام مخالف طرح آشتی ملی است

خبرگزاری رسا ـ رییس انجمن حقوق بشر بحرین بازداشت رهبران مخالف نظام و صدور احکام ظالمانه علیه آنان را مخالف طرح آشتی ملی توصیف کرد.
مجيد ميلاد عضو جمعيت الوفاق بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، یوسف ربیع رییس انجمن حقوق بشر بحرین ادامه بازداشت رهبران مخالف نظام و صدور حکم‌های مستبدانه علیه آنان را مخالف طرح آشتی ملی توصیف کرد.

 

یوسف ربیع گفت: سرکوب رهبران مخالف نظام با گزارش کمیسیون حقیقت یاب نقض حقوق بشر در بحرین به ریاست بسیونی که بر ضرورت آشتی ملی تصریح کرد، در تضاد است.

 

وی ادامه حبس مجید میلاد عضو دبیرخانه جمعیت الوفاق بحرین تا 13 سبتامبر را در راستای همان سیاست سرکوب مخالفان دانست و افزود: ادامه حبس میلاد آسیب جدی را به منافع ملی وارد می سازد. تا امروز 4 نفر از نمایندگان جمعیت‌های سیاسی مخالف نظام در زندان‌های حکومت به سر می برند و حکم‌های ظالمانه‌ای در حق آنان صادر شده است.

 

رییس انجمن حقوق بشر بحرین رهبران حکومت را  به استفاده از فرصت‌های بین المللی داده شده به آنان در چهارچوب عرضه گزارش وضعیت بحرین به سازمان حقوق بشر دعوت کرد.

 

کمیسیون حقیقت یاب موارد نقض حقوق بشر در بحرین از سوی شاه بحرین برای بررسی موارد نقض حقوق بشر در این کشور تشکیل شد که ریاست این کمیسیون را حقوقدان بین المللی محمد شریف بسیونی بر عهده داشت. بعدها این کمیسیون به نام کمیسیون بسیونی شناخشته شد./981/ب902/د

ارسال نظرات