۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸
کد خبر: ۲۷۸۶۹۴
امام جمعه بهشهر:

عزت و اقتدار نظام اسلامی مرهون خون های پاک شهدا است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بهشهر با اشاره به تشییع شهدای غواص در مازندران گفت: شهدا برای دفاع و حراست از کیان اسلامی افتخار آفرینی کردند و خون پاک آنها باعث استحکام نظام اسلامی شده است.
امام جمعه بهشهر

حجت‌الاسلام سید عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری با اشاره به میزبانی مردم بهشهر از شهدای غواص گفت: باز هم شهدا مهمانمان کردند و شهرمان رنگ و بوی شهدا گرفت است و به همین منظور از اقشار مختلف مردم برای شرکت باشکوه در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام که همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در شهرستان بهشهر برگزار می‌شود، دعوت می کنم.

 

وی با تاکید بر این که زنده نگاه داشتن یاد شهدا در حقیقت زنده نگه داشتن آرمان‏های انقلاب اسلامی و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی است، افزود: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به واسطه نقش آنان در تداوم انقلاب اسلامی وظیفه همگان است.

 

حجت‌الاسلام جباری تشییع و تدفین شهدای گمنام در شهرستان را مایه سعادت و برکت دانست و تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس شهرستان بهشهر بیش از 800 شهید تقدیم انقلاب اسلامی نمود که زنده نگاه داشتن یاد این شهدا بر همه تکلیف است.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی بهشهر با اشاره به تشییع بیش از 12 تن از شهدای جانباز و کربلا از سوی مردم شهید پرور بهشهر در حدود هشت سال گذشته، افزود: مردم شهید پرور شهرستان بهشهر همانطور که در سال های گذشته نیز نشان داده اند بار دیگر باشکوه مثال زدنی، این شهدای عزیز را تشییع خواهند کرد و یاد و خاطره روز های نه چندان دور را دوباره زنده می کنند.

 

امام جمعه بهشهر با بیان این که شهدا هر زمان برای ما پیام‌هایی دارند، تصریح کرد: مجاهدت، وحدت، تبعیت از ولایت امر، حاکمیت ارزش های انقلاب اسلامی، احیای امر رسالت و ولایت الهی و دوری از اختلاف و شقه شقه شدن از پیام های همیشگی شهدا است.

 

وی با تاکید بر این که باید تا آخرین نفس ایستاد و تسلیم دشمن نشد، اظهار داشت: به طور ویژه از مسؤولان هم دعوت می‌کنیم تا در این مراسم شرکت کنند تا ببینند چه خون‌هایی ریخته شده تا آنها امروز بتوانند مسؤولیت داشته باشند./950/ت302/ب1

ارسال نظرات