۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲
کد خبر: ۲۷۸۸۶۳

تأکید مقتدا صدر بر عدم تعرض تظاهرکنندگان به اموال عمومی و خصوصی

خبرگزاری رسا ـ رهبر جریان صدر در توصیه به معترضان عراقی به فساد و اماکن اجتماعی خواستار عدم تعرض به اموال عمومی و خصوصی شد.
مقتدا صدر

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، مقتدا صدر، رهبر جریان صدر در عراق، طی پیامی خواستار عدم استفاده تظاهرکنندگان از تصاویر شخصیت‎های دینی و سیاسی و عدم پوشیدن لباس نظامی در تظاهرات‎ها شد.


وی افزود: تظاهرات کنندگان باید مراقب اموال عمومی و شخصی مردم باشند که در طول تظاهرات‎های مسالمت آمیز دچار آسیب نشوند. تهدید و ایجاد رعب در تظاهرات‎ها، هدف نیک آنان را به فساد می‎‎کشاند.


رهبر جریان صدر تاکید کرد که خواسته‎ و اعتراض‎های معترضان به فساد مالی و اداری و خدمات اجتماعی است لذا آنان باید مراقب باشند که خواسته‎هایشان رنگ و بوی سیاسی نگیرد.


وی تصریح کرد: تظاهرات کنندگان نباید به نیروهای امنیتی که برای محافظت و مراقبت از آنان آمده‎اند، یورش ببرند و آنها را مورد ضرب و شتم قرار دهند.


صدر تظاهرات کنندگان را به رعایت و حرکت در مسیر قانون، قواعد شرعی، ملی و اجتماعی دعوت کرد.


وی ادامه تظاهرات‎ها جهت رسیدن به حقوق اجتماعی را ضروری خواند و ادامه داد: تظاهرات‎ها نباید به هیچ شکلی بر جهاد بسیج مردمی و نیروهای مسلح که در مبارزه با جریان‎های تروریستی داعش هستند، تاثیر بگذارد. /994/ب902/د

ارسال نظرات