۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳
کد خبر: ۲۷۸۹۱۲

فلسطینیان علیه کودک‎سوزی در ایتالیا تظاهرات کردند

خبرگزاری رسا ـ در پی جنایت‌های پی در پی صهیونیست‌ها فلسطینیان مقیم ایتالیا تظاهراتی را در محکومیت این جنایات برگزار کردند.
تظاهرات فلسطينيان در ايتاليا

به گزارش خبرگزاری رسا، فلسطینیان مقیم ایتالیا روز گذشته تظاهراتی را در محکومیت جنایت نوزاد سوزی صهیونیست‌ها و تجاوزات نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست علیه فلسطینیان و مقدسات آنان به ویژه مسجد مبارک الاقصی برگزار کردند.

 

 در این تظاهرات شمار زیادی از نمایندگان ایتالیایی، فعالان خارجی حامی ملت فلسطین و سازمان ها و نهادهای فعال در حوزه فلسطین مشارکت داشتند.

 

میکیل پیراس نماینده پارلمان ایتالیا در سخنانی جنایت نوزاد سوزی شهرک نشینان صهیونیست را مخالف تمامی قوانین بین المللی دانست و گفت که فلسطینیان از محاصره ظالمانه رژیم صهیونیستی و نقض صریح حقوق بشر در اراضی اشغالی رنج می برند.

 

پیراس تصریح کرد که زمان آن رسیده که جلوی نقض حقوق فلسطینیان در اراضی اشغالی را بگیریم.

 

از سوی دیگر، رییس انجمن فلسطینیان مقیم ایتالیا جامعه بین الملل را به اتخاذ موضع قاطع در قبال عربده کشی و تجاوزات شهرک نشینان صهیونیست و تلاش برای لغو نهایی محاصره باریکه غزه فراخواند.

 

محمد حنون تصریح کرد که این انجمن تلاش می کند تا سیاستمداران ایتالیایی را تحت فشار قرار دهد تا برای پایان بخشیدن به محاصره جائرانه باریکه غزه گام‌هایی اساسی بردارند.

 

گفتنی است که شهرک نشینان صهیونیست روز جمعه گذشته در جنایتی وحشیانه یک نوزاد شیرخواره فلسطینی را زنده زنده در آتش سوزاندند که این جنایت واکنش گسترده داخلی و بین المللی را در پی داشته است./994/ب101/د

ارسال نظرات