۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۸
کد خبر: ۲۷۸۹۶۹

پاسخ نخست وزیر عراق به درخواست آیت الله سیستانی

خبرگزاری رسا ـ نخست وزیر عراق در پاسخ به سخنان نماینده حضرت آیت الله سیستانی در نماز جمعه کربلا قول اجرای برنامه جامع اصلاحات را داد.
حضرت آيت الله سيستاني و حيدر العبادي

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در عراق، حیدر العبادی، نخست وزیر عراق، امروز طی پیامی در پاسخ به سخنان حجت الاسلام احمد صافی، نماینده حضرت آیت الله سیستانی و امام جمعه کربلا خاطرنشان کرد: توصیه و سفارش‎های مرجعیت به مسؤولان عراقی نشان دهنده دغدغه ایشان نسبت به حل مشکلات مردم در این کشور است.


وی افزود: من به عنوان نخست وزیر عراق بر اجرا و توجه به توصیه‎های مرجعیت تعهد کامل می‎دهم.


العبادی همچنین قول اجرای برنامه جامع اصلاحات و حل مشکلات این کشور را داد و همه سیاستمداران و احزاب سیاسی را به اجرای این برنامه دعوت کرد.


گفتنی است نماینده حضرت آیت الله سیستانی در خطبه‎های نماز جمعه این هفته، نخست وزیر عراق، را به اجرای شجاعانه اصلاحات فراخواند و افزود: نخست وزیر عراق به عنوان مسؤول اجرایی این کشور باید برای حل مشکلات مردم تلاش بیشتر انجام دهد.


نماینده حضرت آیت الله سیستانی تصریح کرد: العبادی باید کسانی که از اموال عمومی سوء استفاده می‌کنند به شدت برخورد و دست آن‎ها را از بیت المال کوتاه کند. نخست وزیر باید همه امتیازات غیر قابل قبولی را که به مسؤولان داده شده است، لغو کند./994/ب902/د

ارسال نظرات