۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰
کد خبر: ۲۷۸۹۸۳
با حضور علما در قم؛

پیکرهای شهیدان مدافع حرم و شهیدحجت الاسلام شیخ شعاعی تشییع شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم تشییع پیکر شهید حجت الاسلام محمد شیخ شعاعی از غواصان شهید و سه تن از شهیدان مدافع حرم پس از اقامه نماز جمعه با حضور پر شور و گسترده علما و مردم انقلابی قم برگزار شد.
تشييع پيکر سه شهيد مدافع حرم در قم تشييع پيکر سه شهيد مدافع حرم در قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم تشییع پیکر شهید حجت الاسلام محمد شیخ شعاعی از غواصان شهید و سه تن از شهیدان مدافع حرم به نام های محمد رضا جوادی، محمد کاظم حسینی و مجتبی امیری امروز و پس از اقامه نماز جمعه با حضور پر شور و گسترده علما و مردم انقلابی قم برگزار شد.


بر اساس این گزارش، نمازگزاران جمعه پس از اقامه نماز بر پیکرهای پاک شهدا به امامت آیت الله سید محمود هاشمی شاهروی نایب رییس مجلس خبرگان رهبری، این پیکرهای پاک را از حرم مطهر حضرت معصومه(س) تا چهار راه شهدا تشییع کردند.


در این مراسم تشییع آیات عباس کعبی، سید محسن خرازی، سید هاشم حسینی بوشهری، حسن عالمی، حجج اسلام والمسلمین محمود عبداللهی، سید محمد سعیدی، احمد امیر آبادی نماینده مردم قم در مجلس، حجت الاسلام نبویان نماینده مردم تهران در مجلس، استاندار قم، سردار مهدوی نژاد فرمانده سپاه علب بن ابی طالب(ع)، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم حضور داشتند.


حاضران در این مراسم با سر دادن شعار هایی همچون«الله اکبر»، «لا اله الا الله»، «محمد رسول الله»، «هیهات منا الذلة»، «لبیک یا حسین»، « حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست» و «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست» بر ضرورت پاسداشت هرچه بیشتر و بهتر شهدا و فرهنگ شهادت تأکید کردند.


همچنین تشییع کنندگان با سر دادن شعارهایی همانند«مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر آل سعود» جنایات این کشورها را در ممالک اسلامی محکوم کرده و خواستار وحدت و انسجام مسلمانان شدند.


پیکرهای شهیدان مدافع حرم پس از تشییع با شکوه مردم ولایتمدار قم برای خاکسپاری به گلزار شهدای بهشت معصومه(س) منتقل شدند، پیکر شهید غواص حجت الاسلام محمد شیخ شعاعی نیز برای تدفین و خاکسپاری به کرمان منتقل شد./1323/پ202/ج

ارسال نظرات