۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۲۷۹۰۷۸
لحظاتی پیش صورت گرفت؛

ورود پیکر مطهر 7 شهید دوران دفاع مقدس به استان چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری رسا ـ لحظاتی پیش، پیکر پاک و مطهر 6 شهید گمنام و شهید قباد مرادی با استقبال امام جمعه موقت تهران، امام جمعه شهرکرد، مسؤولان و خانواده معظم شهداء و نیروهای نظامی و انتظامی، وارد فرودگاه شهرکرد شد.
ورود شهداي گمنام به استان چهارمحال و بختياري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، لحظاتی پیش، پیکر پاک و مطهر 6 شهید گمنام و شهید قباد مرادی با استقبال امام جمعه موقت تهران، امام جمعه شهرکرد، مسؤولان و خانواده معظم شهداء و نیروهای نظامی و انتظامی، وارد فرودگاه شهرکرد شد.

 

پیکرهای پاک این شهدا پس از ورود به استان چهارمحال و بختیاری مورد استقبال مردم شهیدپرور قرار گرفته و پس از آن در روز سه ‌شنبه، 20 مردادماه مصادف با شهادت امام جعفر صادق(ع) در سه شهرستان این استان بر دوش مردم مؤمن و خداجو تشییع و به خاک سپرده می ‌شوند.

 

عباس عباسی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌ های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری، پس از ورود شهدا به فرودگاه شهرکرد، در جمع اهالی خبر و رسانه این استان حاضر شد و اظهار داشت: با توجه به برنامه ‌ریزی صورت گرفته، پیکر مطهر دو تن از این شهدای گمنام در شهر بلداجی از توابع شهرستان بروجن،‌ پیکر مطهر دو شهید در شهر گوجان از توابع شهرستان فارسان و پیکر مطهر دو شهید دیگر گمنام نیز در شهر دشتک از توابع شهرستان اردل به خاک سپرده خواهد شد تا این سه شهر در چهارمحال و بختیاری نیز به افتخار میزبانی از شهدای گمنام نائل شوند.

 

عباسی افزود: پیکر مطهر شهید قباد مرادی از شهدای دوران دفاع مقدس نیز که به تازگی شناسایی شده است، به همراه این شش شهید گمنام وارد استان شد تا در گلزار شهدای شهرکرد در جوار دیگر همرزمان شهیدش آرام گیرد.

 

وی ادامه داد: برنامه ‌های مختلفی برای تجدید میثاق آحاد مردم با آرمان های والای شهدا و وداع با پیکر پاک و مطهر این شهیدان عزیز پیش بینی شده است که مهم ترین آن ها، امشب در قالب طرح تقویت مبانی اعتقادی صورت می گیرد.

 

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش ‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری با دعوت از مردم شهیدپرور استان برای شرکت در مراسم ‌های تجدید میثاق، وداع، تشییع و تدفین و دیگر برنامه های پیش ‌بینی شده،‌ خاطرنشان کرد: بدون تردید حضور باشکوه و گسترده مردم انقلابی و شهیدپرور استان در مراسم تشییع و خاکسپاری شهیدان گمنام که عطر حضورشان بام ایران را معطر خواهد ساخت، میثاق مجددی با آرمان ‌های امام راحل، منویات رهبر معظم انقلاب و راه شهدای سرافراز انقلاب و جنگ تحمیلی است./9457/پ202/ح

ارسال نظرات