۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۲۷۹۰۹۷

بازداشت یک مظنون در ارتباط با انفجار مرکز امنیتی در عربستان

خبرگزاری رسا ـ عربستان اعلام کرد که یک نفر را در ارتباط با حمله تروریستی به مرکز امنیتی نیروهای این کشور بازداشت کرده است.
انفجار مسجد در منطقه عسير عربستان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، منابع آگاه به روزنامه «الشرق الاوسط»، گفته‌اند که مقام‌های امنیتی عربستان یک نفر را در ارتباط با حمله تروریستی به مرکز امنیتی نیروهای (واکنش سریع) عربستان بازداشت کرده‌اند.

 

بر اساس این خبر این مظنون با این حادثه یا حداقل عامل انتحاری آن به ویژه گروهی که این فرد را برای انجام این عملیات انتخاب کرده بودند همکاری داشته است.

 

این منابع تأکید کردند که تاکنون هویت 11 نفر از نیروهای امنیتی عربستانی که در این حادثه کشته شده‌اند مشخص شده است در حالی که هنوز هویت یک نیروی امنیتی و سه کارمند این سازمان مشخص نیست.

 

در حالی که وزارت کشور عربستان هنوز هویت عامل انتحاری را اعلام نکرده است؛ گروهک تروریستی داعش ضمن برعهده گرفتن مسؤولیت این عملیات، تصویری از فردی که می‌گوید عامل انتحاری این انفجار بوده منتشر کرده است.

 

روز پنجشنبه گذشته یک تروریست انتحاری در قالب یک مأمور خدماتی وارد ساختمان نیروهای امنیتی عربستان در ابها مرکز عسیر در جنوب عربستان شده بود و بعد از اجرای عملیاتش در میان نمازگزاران در مسجد این مرکز دستکم 12 نیروی امنیتی و 3 کارمند این مرکز کشته شدند./1321/ب102/د

ارسال نظرات