۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۲۷۹۲۴۷
نماینده خبرگان رهبری:

خبرگزاری رسا الگوی موفق یک رسانه‌ حوزوی و مورد اعتماد حوزویان است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین واعظ موسوی، خبرگزاری رسا را الگویی موفق در عرصه اطلاع رسانی حوزوی دانست و تاکید کرد: این خبرگزاری موفق در ایجاد ارتباط دوسویه میان حوزه های علمیه و جامعه نقش غیر قابل انکاری را از خود به نمایش گذاشته است.
حجت الاسلام والمسلمين واعظ موسوي

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد واعظ موسوی، نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، با عرض تبریک روز خبرنگار به تمامی فعالان عرصه‌ای رسانه و اطلاع رسانی، وظیفه‌ای خبرنگاری را بسیار خطیر اعلام کرد.

 

وی با آرزوی موفقیت برای تمامی فعالان این عرصه حساس و سخت خبرنگاری، تصریح کرد: از خداوند منان برای تمامی خبرنگاران مسألت داریم تا فعالان در این عرصه بتوانند با اطلاع رسانی صحیح و به موقع واقعیت های جامعه را مخابره کنند.

 

وی با اشاره به فضای رسانه‌ای حوزه های علمیه، ابراز داشت: حوزه های علمیه در سال های گذشته از فقر رسانه‌ای و اطلاع رسانی به سختی رنج می بردند و در این عرصه هیچ بروز و ظهور قابل چشم گیری را شاهد نبوده ایم.

 

وی ادامه داد: در این عرصه خبرگزاری رسا توانست آرام، آرام در این فضا، ایفای نقش بزرگ رسانه ای بسیار موفق و رشد چشم گیری را در این عرصه برای خود و حوزه های علمیه به ارمغان آورد و واقعیت حوزه های علمیه را به اطلاع عموم مردم برساند.

 

نماینده خبرگان رهبری با بیان این که خبرگزاری رسا توانست در عرصه‌ای رسانه ای حوزوی برای خود جا باز کند، افزود: این خبرگزاری موفق در ایجاد ارتباط دوسویه میان حوزه های علمیه و جامعه نقش غیر قابل انکاری را از خود به نمایش گذاشته است.

 

وی ادامه داد: خبرگزاری رسا توانست با مخابره واقعیت های حوزوی و بیان آن، ارتباط مؤثری را میان جامعه با بدنه حوزه های علمیه حاصل کند.

 

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اطلاع رسانی این خبرگزاری برای حوزویان در عرصه اجتماعی و اخبار خارج از بدنه حوزه های علمیه، ابراز داشت: این خبرگزاری موفق توانست اتفاقات و جریان های مختلف در سطح جامعه را به درون حوزه های علمیه مخابره کند و در ایجاد آگاهی عموم حوزویان نیز نقش مؤثری ایفا کند.

 

وی خبرگزاری رسا را الگویی موفق در ایجاد ارتباطی دوسویه میان جامعه، حوزه های علمیه و همچنین در سطح بین المللی خواند و خاطرنشان کرد: امیدواریم در این عرصه رسانه های حوزوی بتوانند با الگو گیری از خبرگزاری رسا بیش از این در استحکام این ارتباط گام بردارند.

 

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری خبرگزاری رسا را مورد وثوق جامعه حوزوی عنوان کرد و افزود: امیدواریم شاهد ترویج این فرهنگ در عرصه انتشار واقعیات حوزوی و ارتباط دوسویه باشیم./854/ت302/ج

ارسال نظرات