۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۷
کد خبر: ۲۷۹۲۵۴

لاریجانی میهمان افتتاحیه همایش الزامات تبدیل جمهوری اسلامی به قدرت بین‌المللی

خبرگزاری رسا ـ همایش«الزامات تبدیل جمهوری اسلامی به قدرت بین‌المللی» ۲۶ مرداد ماه با حضور دکتر علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در مرکز همایش های بین‌المللی صدا و سیما(صبا) مشهد مقدس افتتاح می شود.
لاريجاني

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی شانزدهمین اجلاس سالانه اساتید بسیجی دانشگاه‌های کشور، مدیر روابط عمومی سازمان بسیج اساتیدکشور ضمن اعلام این خبر افزود: همایش «الزامات تبدیل جمهوری اسلامی به قدرت بین‌المللی»طی روزهای 26 تا 29مرداد برگزار می شود.


یزدان عشیری ادامه داد: در این همایش بیش از 2 هزار استاد دانشگاه از دانشگاه‌های سراسر کشور، چهره‌های علمی و نخبگان دانشگاهی، فرماندهان شبکه‌های جنگ نرم و حلقه‌های علمی و صالحین و تعدای از نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور خواهند یافت.


به گفته وی، همایش «الزامات تبدیل جمهوری اسلامی به قدرت بین‌المللی»شامل آیین‌های افتتاحیه و اختتامیه و پنج کارگروه متشکل از: کارگروه علم و فناوری، سیاست، مدیریت راهبردی، اقتصاد و فرهنگ طراحی شده و در کنار این همایش با توجه به حضور خانواده دانشگاهی نشست‌های فرهنگی خانواده‌های اساتید دانشگاه و مجمع نخبگان نیز برگزار می‌شود./978/

ارسال نظرات