۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۰
کد خبر: ۲۷۹۲۹۰
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

افزایش اطلاع رسانی رشد آگاهی و دانایی جامعه را در پی دارد

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان این که جامعه با اطلاع رسانی بالا و تحلیل و تهیه خبر همراه با دقت و صحت منجر به افزایش آگاهی و دانایی مردم آن می شود، گفت: در این صورت نقاط ضعف و قوت و راه های رفع و تقویت آنها شناسایی می شود.
همايون قنواتي ، مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، همایون قنواتی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، شامگاه شنبه(هفدهم مردادماه) در آیین بزرگداشت روز خبرنگار که با حضور آیت الله حیدری و جمعی از اصحاب رسانه و فعالان این عرصه برگزار شد، با تبریک روز خبرنگار به حاضران در این آیین و تمامی فعالان عرصه رسانه ابراز داشت: امیدوارم خبرنگاران با تعهد در حوزه خبری و صداقت و پیگیری مستمر، عرصه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و امنیتی جامعه را بهبود سازند.

 

وی رسانه امسال خوزستان را همراه با تفاوت هایی برشمرد و ادامه داد: تعداد پایگاه خبری رسمی از 2 پایگاه به 29 عدد افزایش پیدا کرده است؛ بر تعداد 85 رسانه و مطبوعات 22 مورد دیگر افزوده شده که بیانگر علاقمندی و حرکت مردم به این سمت و سو است.

 

قنواتی ابراز داشت: خبرنگار به ضعف ها و کاستی های موجود در جامعه با دقت و ریز بینی نگاه می کند و منافع ملی و استانی خود را بر هر چیز دیگری مقدم می داند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به یاد و خاطره عکاس علی هویسی افزود: او برخوردار از استعداد عظیم و هنرمند که هنر او بالفطره بود.

 

وی با اشاره به هدف از برگزاری این آیین ادامه داد: امروز تمامی اهل رسانه گردهم آمدند که از تک تک فعالان در این زمینه به پاس سال ها تلاش در عرصه خبر تقدیر شود.

 

قنواتی با بیان این که جامعه با اطلاع رسانی بالا و تحلیل و تهیه خبر همراه با دقت و صحت منجر به افزایش آگاهی و دانایی مردم آن می شود، ادامه داد: در این صورت نقاط ضعف و قوت شناسایی و راه های رفع و تقویت آنها شناسایی می شود و مسیر سالم و اجتماعی تری برای رساندن پیام به مسؤولان انجام شود.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به این که برای ایجاد خانه مطبوعات و نحوه شکل گیری آن گفت و گوهایی با مسؤلان مربوطه انجام شده است، گفت: 24 مردادماه سال جاری خانه مطبوعات با اعضای جدید تشکیل و شکل گیری پیدا می کند./9453/پ202/ب4

ارسال نظرات