۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۲۷۹۳۴۴

مقتدی صدر خواستار تشکیل کارگروهی برای حل مشکل فساد در این کشور شد

خبرگزاری رسا ـ رهبر جریان صدر خواستار تشکیل کارگروهی مستقل و بدون وابستگی به جناح‎های سیاسی و طائفه جهت شفاف سازی و مبارزه با فساد شد.
مقتدا صدر

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق، امروز طی پیامی اعلام کرد که با توجه به تظاهرات‎های چند روز گذشته مردم در استان‎های مختلف این کشور در اعتراض به فساد سیاستمداران دستگاه‎های دولتی، مشکلات اجتماعی و رفاهی از حیدر العبادی، نخست وزیر عراق خواست که با تشکیل کارگروهی مستقل هرچه سریعتر به این موضوع رسیدگی کند.


وی تاکید کرد که تحقیق و حل و فصل مشکلات و فساد موجود در عراق باید به صورت شفاف، بی طرفانه و بدون توجه به حزب و یا طائفه‎ خاصی صورت گیرد.


 رهبر جریان صدر همه احزاب به ویژه ائتلاف آزادگان (ائتلاف وابسته به جریان صدر) را به همکاری کامل با کارگروه تحقیق و بررسی فساد در عراق فراخواند و هشدار داد که اگر این حزب چنین اجازه‎ای ندهد و یا مانع از مبازره با فساد شود با شیوه‎ای دیگر با آنان تعامل خواهد کرد.


وی همچنین خواستار تشکیل کارگروهی مستقل ویژه گسترش و افزایش امکانات رفاهی در عراق شد و خاطرنشان کرد که این کارگروه باید بدون در نظر گرفتن مسائل سیاسی، طائفه‎ای و غیره فعالیت خود را آغاز کند.


مقتدا صدر افزود: برادر العبادی به خوبی می‎داند که ما در مسیر اصلاحات در دولت و حتی احزاب سیاسی بدون تمایل‎های شخصی و یا جناحی با وی به طور کامل همکاری می‎کنیم./994/ ب902/ک

ارسال نظرات