۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۱
کد خبر: ۲۷۹۳۶۲
مدیر مرکز گل نرگس مسجد مقدس جمکران خبر داد؛

حضور کارشناسان مرکز گل نرگس در جشنواره بین‌المللی قصه گویی

خبرگزاری رسا ـ 14 نفر از مربیان و کارشناسان مرکز گل نرگس برای حضور فعال و اجرای قصه گویی در هجدهمین جشنواره بین‌المللی قصه گویی ثبت نام کردند؛ این کارشناسان هم اکنون در حال آماده سازی و تمرین برای تهیه لوح فشرده قصه‌های خود جهت ارسال به دبیرخانه جشنواره هستند.
مسجد مقدس جمکران

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از  روابط عمومی مسجد مقدس جمکران، محمد علی زارع با اشاره به اینکه هجدهمین جشنواره بین المللی قصه گویی توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کل کشور برگزار می شود، اظهار کرد: مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم ضمن اعلام شیوه نامه ی جشنواره ی قصه گویی و با ارسال نامه ای به معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از مربیان و کارشناسان مرکز گل نرگس برای شرکت در این جشنواره دعوت کرده است.


وی ادامه داد: جشنواره بین المللی قصه گویی هر دوسال یکبار در یکی از استان های کشور برگزار می شود و در این جشنواره ها، قصه گویان برگزیده از ایران و سایر کشورهای جهان به رقابت می پردازند.


مدیر مرکز گل نرگس مسجد مقدس جمکران افزود: طی سال های گذشته تعداد 7 نفر از مربیان و کارشناسان مرکز گل نرگس درجشنواره های بین المللی پانزدهم، شانزدهم و هفدهم قصه گویی که در استان های هرمزگان، آذربایجان غربی و کرمانشاه برگزار شد، حضور داشتند.


زارع خاطرنشان کرد: کارشناسان مرکز گل نرگس با 14 قصه ی مهدوی امسال در جشنواره حضور می یابند و هم اکنون در حال آماده سازی و تمرین برای تهیه ی لوح فشرده ی قصه های خود جهت ارسال به دبیرخانه ی جشنواره هستند./1323/د101/ف

ارسال نظرات