۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۲۷۹۴۲۴

نماینده آیت الله سیستانی با وزیر بهداشت عراق دیدار کرد

خبرگزاری رسا ـ نماینده آیت الله سیستانی در دیدار با وزیر بهداشت عراق بر مبارزه با فساد تاکید کرد.
حجت الاسلام شيخ عبدالمهدي کربلايي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی، نماینده حضرت آیت الله سید علی سیستانی امروز در دفترش با عدیله حمود، وزیر بهداشت دیدار و گفت‎وگو کرد.


وزیر بهداشت عراق در مصاحبه با خبرنگاران به شرح این دیدار پرداخت و گفت: در دیدار با نماینده حضرت آیت الله سیستانی شرح کاملی از فعالیت‎ها و مشکلات وزارت بهداشت را خدمت وی ارائه کردیم.


وی با اشاره به خطبه نماز جمعه حجت الاسلام احمد صافی در کربلا در تاکید بر مبارزه با فساد تصریح کرد: وزارت بهداشت در پیروی از دستورات مراجع تقلید با قدرت به ریشه کن شدن فساد در این وزارتخانه خواهند پرداخت.


عدیله حمود افزود: وزارت بهداشت از هر گونه خدمات درمان و سلامت که بتواند ارائه کند هیچ گاه دریغ نمی‎ورزد و همیشه در تلاش است که با توجه به مشکلات مالی بهترین خدمات را تقدیم مردم عراق کند.


گفتنی است نماینده حضرت آیت الله سیستانی، در خطبه‎های نماز جمعه این هفته، حیدر العبادی، نخست وزیر عراق، را به اجرای شجاعانه اصلاحات فراخواند و افزود: نخست وزیر عراق به عنوان مسؤول اجرایی این کشور باید برای حل مشکلات مردم تلاش بیشتر انجام دهد.


وی تصریح کرد: العبادی باید کسانی که از اموال عمومی سوء استفاده می‌کنند به شدت برخورد و دست آن‎ها را از بیت المال کوتاه کند. نخست وزیر باید همه امتیازات غیر قابل قبولی را که به مسؤولان داده شده است، لغو کند./994/ب903/د

ارسال نظرات