۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱
کد خبر: ۲۷۹۴۳۹
رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن خبر داد؛

فعالیت 10 پایگاه تابستانی طرح اوقات فراغت در شهرستان بروجن

خبرگزاری رسا ـ رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن از فعالیت 10 پایگاه تابستانی طرح اوقات فراغت در این شهرستان خبر داد و گفت: طرح اوقات فراغت شهرستان بروجن از ابتدای مردادماه جاری آغاز و تا ۲۰ شهریورماه ادامه خواهد داشت.
حجت الاسلام الهيان ، رييس تبليغات اسلامي بروجن

حجت الاسلام مجید الهیان، رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، اظهار داشت: همزمان با آغاز دومین ماه تابستان 94 و با اتمام ماه مبارک رمضان، با همکاری روحانیان اعزامی از قم، 10 پایگاه تابستانی طرح اوقات فراغت در شهرستان بروجن تشکیل و به فعالیت در زمینه برگزاری کلاس های قرآنی و فرهنگی مشغول شدند.


وی با بیان این که این پایگاه ها متشکل از شش پایگاه ویژه خواهران و چهار پایگاه ویژه برادران است، برگزاری کلاس های آموزشی روخوانی، روانخوانی، قرائت و حفظ قرآن کریم، برگزاری کلاس های فرهنگی از جمله گفتمان دینی و برگزاری مسابقات مختلف ورزشی را از جمله فعالیت های این مبلغان اعزامی در قالب طرح اوقات فراغت برشمرد.

 

حجت الاسلام الهیان با اشاره به این که طرح اوقات فراغت شهرستان بروجن از ابتدای مردادماه جاری آغاز و تا 20 شهریورماه ادامه خواهد داشت، گفت: 250 نفر خواهر و برادر در طرح اوقات فراغت تابستان اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان حضور دارند.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن با بیان این که اجرای طرح های اوقات فراغت به صورت مناسب در محلات و با محوریت مساجد سبب کاهش آسیب های اجتماعی شده است، افزود: دانش آموزان مدارس نزدیک به مساجد از جمله جامعه هدف کانون های مساجد هستند که برای جذب این دانش آموزان به کانون های فرهنگی و هنری مساجد جذب می‌شوند.

 

این مقام مسؤول با بیان این‌ که در طرح اوقات فراغت دو برنامه هسته ‌های فرهنگی جوان و بوستان ‌های معرفت برگزار می ‌شود،‌ بیان داشت: برنامه هسته‌ های فرهنگی جوان با رویکرد جدید و با توجه به رده سنی جوانان به صورت کارگاهی برگزار خواهد شد.


حجت الاسلام الهیان در ادامه سخنان خود، تصریح کرد: برنامه بوستان‌ معرفت و آشنایی با ولایت‌ فقیه تنها ویژه مقطع تحصیلی راهنمایی برگزار می‌شود.

 

وی با اشاره به این‌ که در سال ‌های گذشته طرح اوقات فراغت از خروجی خوبی برخوردار بود، اظهار داشت: یکی از این توانمندی ‌ها تولید نشریه فرهنگی بود که شامل اخبار و رخدادهای فرهنگی کشور، منطقه و جهان است که خوشبختانه سال گذشته با شرکت در یکی از جشنواره های کشور مقام قابل قبولی را به خود اختصاص داد.

 

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بروجن، برگزاری اردو های فرهنگی، تفریحی و زیارتی و اجرای مسابقه را از مهم ترین برنامه های جنبی طرح غنی سازی اوقات فراغت این شهرستان عنوان کرد./9457/ت302/ح

ارسال نظرات