۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۶
کد خبر: ۲۷۹۴۸۵

برخورد شدید پلیس آلمان با پناهجویان

خبرگزاری رسا ـ پلیس آلمان در برخورد با پناهجویان، یک تبعه مراکشی را به شدت زخمی کرد.
برخورد پليس فرانسه با پناهجويان
به گزارش خبرگزاری رسا، چند پناهجو که قصد ورود به کمپ های تازه ساز داشتند با واکنش پلیس مواجه شده و یک تن از آنان به شدت زخمی شد.
 
رسانه های خبری دیگر گزارش دادند که پلیس برای متفرق کردن این پناهجویان از اسپری فلفل استفاده کرده است و همین امر موجب ایجاد زخم هایی عمیق در پوست صورت یک پناهجوی مراکشی شده است.
 
در سال 2014 حدود 200 هزار پناهجو از آلمان درخواست پناهندگی کرده اند و انتظار می رود که این آمار در سال جاری دو برابر شود.
 
در حالی که آلمان و به طور کلی اتحادیه اروپا می خواهد با مهاجرت عده زیادی از مردم جنگ زده آسیا و شمال آفریقا کنار آید، تحقیقات انجام شده در آلمان نشان می دهد که احساسات ضد مهاجران در سطح این کشور در حال افزایش است.
 
در سال 2015در در سراسر آلمان، مجموعا 150 حمله از جمله اقدام به آتش افروزی در مکان های مورد استفاده برای سکونت پناهجویان گزارش شده است.
 
کشورهای غربی در حالی با پناهجویان آفریقایی و یا اهل کشورهای جنگ زده خاورمیانه بد رفتاری می کنند، که خود آن ها در پیدایش بحران ها و جنگ های خانمان سوز این مناطق نقش دارند. جنگ هایی که اغلب در راستای تامین امنیت اسرائیل و نیز استفاده از منابع نفتی خاورمیانه و آفریقا انجام می شود./847/ب902/د
ارسال نظرات