۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۱
کد خبر: ۲۷۹۵۲۰

برگزاری نمایش فصل شیدایی در استان کرمانشاه

خبرگزاری رسا ـ مسؤول برگزاری نمایش فصل شیدایی از برگزاری این نمایش خبر داد و گفت: نمایش فصل شیدایی از 30 مرداد ماه در اردوگاه توحید استان کرمانشاه برگزار می شود.
فصل شيدايي

محمد محسن جلیلی مسؤول برگزاری نمایش بزرگ فصل شیدایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، از برگزاری نمایش «فصل شیدایی» خبر داد و عنوان داشت: این نمایش از 30 مرداد ماه سالجاری در استان کرمانشاه برگزار می شود.


جلیلی در ادامه خاطر نشان کرد: نمایش فصل شیدایی در استان های دیگر با موفقیت و استقبال گسترده مردم برگزار شده است که خوشبختانه در استان کرمانشاه نیز با حمایت و همکاری ادارات استان  از 30 مرداد ماه شروع می شود و تا 13 شهریور ماه سالجاری ادامه دارد.


وی با بیان اینکه ادارات و دستگاه های مختلف در استان در اجرایی شدن این نمایش بزرگ نقش بسزایی دارند اظهار داشت: خوشبختانه با برگزاری جلسات مختلف، ادارات استان در برگزاری این نمایش همراه شدند و سپاه حضرت نبی اکرم(ص)، شهرداری، شرکت توزیع نیروی برق و دفتر امور ایثارگران استانداری کرمانشاه نقش مهمی در راه اندازی نمایش «فصل شیدایی» را برعهده دارند.


مسؤول برگزاری نمایش فصل شیدایی بیان داشت: با توجه به موقعیت مکانی مناسب اردوگاه توحید، تمهیدات لازم برای برگزاری نمایش در این مکان اندیشیده شده است و نمایش «فصل شیدایی» پس از برپایی نماز جماعت مغرب و عشا برای علاقه مندان اجرا می شود.


جلیلی به برنامه های دیگر این نمایش اشاره کرد و یادآور شد: در حاشیه نمایش فصل شیدایی، نمایشگاه دفاع مقدس و غرفه های مختلف شامل عرضه محصولات فرهنگی، پاتوق کتاب و موارد دیگر برپا می شود.


وی ابراز کرد: قطعا با به نمایش گذاشتن تصاویر و روایاتی از بعثت پیامبر پیامبر اکرم (ص)، شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س)، دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نسل جوان به راحتی با ائمه اطهار(ع) و شهدای انقلاب و دفاع مقدس انس خواهند گرفت.


مسؤول برگزاری نمایش فصل شیدایی در پایان تصریح کرد: این نمایش به کارگردانی سعید اسماعیلی و عوامل دیگر صحنه های جالبی را برای مردم ولایت مدار استان کرمانشاه به نمایش می گذارند./857/ت303/ب4

ارسال نظرات