۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۹
کد خبر: ۲۷۹۵۲۸
با حضور وزیر آموزش و پرورش؛

دوره آموزشی یاوران نماز «طرح مبین» در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دوره آموزشی یاوران نماز با حضور هزار نفر از مدیران مدارس دوره متوسطه اول منطقه شمال غرب کشور به مدت یک هفته در تبریز برگزار می شود.
ياوران نماز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، اسدالله ضیایی، مسؤول ستاد اقامه نماز آذربایجان شرقی عصر امروز در نشست هماهنگی کمیته‌های برگزاری دوره آموزشی یاوران نماز دانش‌آموزان منطقه شمال‌غرب کشور در تبریز اظهار داشت: دوره آموزشی یاوران نماز «طرح مبین» به همت ستاد اقامه نماز و مشارکت آموزش پرورش در تبریز برگزار خواهد شد.

 


وی با بیان این‌که این دوره آموزشی به منظور ترویج فرهنگ نماز برگزار می شود که مدیران شرکت کننده در دوره به عنوان سفیران نماز در مدارس خواهند بود، خاطرنشان کرد: مدیران مدارس مسؤولیت جذب و ترغیب نوجوانان به ادای فریضه نماز را با بهره از روش های آموخته شده بر عهده خواهند داشت.

 


ضیایی نقش آموزش و پرورش در نهادینه کردن فرهنگ نماز به ویژه نماز اول وقت و نماز جماعت را بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: میزبانی تبریز برای برگزاری این دوره آموزشی گامی بسیار ارزشمند و مبارک است، تمامی مقدمات و تمهیدات لازم با تلاش های شبانه روزی آموزش و پرورش استان برای برگزاری هرچه بهتر دوره فراهم شده است.

 


مسؤول ستاد اقامه نماز آذربایجان شرقی با اشاره به این‌که هر یک از مدعوین در تبریز سفیری برای معرفی استان هستند، افزود: بسته فرهنگی ویژه معرفی جاذبه های گردشگری استان با همکاری اداره کل صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری استان در اختیار میهمانان و شرکت کنندگان دوره قرار داده خواهد شد.

 


همچنین طاهر علمی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از حضور وزیر آموزش و پرورش در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی یاوران نماز «طرح مبین» در تبریز خبر داد و گفت: این دوره آموزشی یاوران نماز با حضور هزار نفر از مدیران مدارس دوره متوسطه اول شمال غرب کشور از 21 مرداد سالجاری به مدت یک هفته در تبریز برگزار می شود.

 


وی با بیان این‌که مراسم افتتاحیه این دوره آموزشی صبح 21 مرداد در محل تالار معلم تبریز برگزار می شود که وزیر آموزش و پرورش نیز در این مراسم حضور خواهد داشت، تصریح کرد: وزیر آموزش و پرورش برای شرکت در جلسه مدیران کل آموزش و پرورش استان ها روز سه شنبه وارد تبریز خواهد شد./935/پ202/ب4

ارسال نظرات