۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۲۷۹۶۰۸

سوگنامه رادیو معارف در شهادت پیشوای صادق

خبرگزاری رسا ـ مدیر گروه قرآن و اهل بیت(ع) رادیو معارف از پخش ویژه برنامه زنده«پیشوای صادق» از این رسانه در سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) خبر داد.
پيشوايي صادق

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از رادیو معارف حجت‌الاسلام خدابخش عظیمی از پخش برنامه «پیشوای صادق» به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) خبر داد و افزود: در این برنامه حجت‌الاسلام امیر محسن عرفان پژوهشگر و نویسنده ادیان و مذاهب اسلامی اشاره‌ای کوتاه به تاریخ زندگانی امام جعفر صادق(ع)، فتنه‌ها، قیام‌ها و جریان‌های سیاسی مبارزاتی عصر امام جعفر صادق(ع) خواهد داشت.

مدیر گروه قرآن و اهل بیت(ع) رادیو معارف خاطرنشان کرد: در ویژه برنامه «پیشوای صادق» قیام‌هایی مانند زید بن علی بن الحسن، ابوسلمه خلال و ابومسلم خراسانی، نفس زکیه(محمّد فرزند عبدالله محض) و برادرش ابراهیم تحلیل می‌شود تا از این رهگذر چگونگی مدیریت و هدایت اندیشه‌ای و رفتاری شیعیان از سوی امام صادق(ع) در عصر امام تبیین و ترسیم شود.

وی تصریح کرد: در این ویژه برنامه طرح ختم صلوات برای نابودی وهابیت همچنین مشارکت شیفتگان خاندان عصمت و طهارت برای تکمیل و ساخت حرم ائمه بقیع علیهم السلام پوشش داده می شود.

«پیشوای صادق» به تهیه کنندگی علی اسماعیلی و اجرای مهدی مهدوی راد سه شنبه 20 مرداد از ساعت 30 : 8 تا 11 بر روی موج فضیلت منتشر می شود./978/د101/ی

ارسال نظرات