۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۲۷۹۶۹۴
نماینده پارلمان لبنان:

مسلمانان نباید کوچکترین اعتمادی به دشمنان داشته باشند

خبرگزاری رسا ـ نماینده پارلمان لبنان اعتماد بر دشمنی را که در ظاهر روی خوش نشان می‌دهد اقدامی منافی با مبانی اسلامی و اخلاقی خواند.
حسين الموسوي نماينده پارلمان لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، حسین الموسوی، نماینده پارلمان لبنان و عضو فراکسیون وفاداری به مقاومت، در سخنانی به وظیفه ملی شهروندان لبنانی اشاره کرد و گفت: شهروندان لبنان به عنوان یک کشور اسلامی مانند مسلمانان جهان اسلام، از سوی خداوند متعال مکلف هستند که در داخل و خارج کشور کوچکترین تکیه و اعتمادی به دشمنان اسلام نداشته باشند.


وی افزود: کسانی که نسبت به مقدسات مسلمانان بی احترامی می کنند و در میان مسلمانان منطقه اقدامات ضد بشری انجام می دهند، نمی توانند به فکر مصلحت ملت ما باشند.


این مقام مسؤول در لبنان، سکوت در برابر ظلم را مرضی خطرناک تر از سرطان خواند و گفت: سرطان موجب بیماری یک انسان می شود اما سکوت در برابر ظلم آشکار علیه مسلمانان بی گناه موجب کشتار هزاران انسان خواهد شد. طایفه گرایی، اقدامات تعصب محور و تنش‌های قومی بیماری‌های خطرناک ممالک اسلامی است و مسلمانان نسبت به این مسائل باید بر حذر باشند.


موسوی در بخش دیگر سخنان خود به تشریح مقام والای علم و علم آموزی اشاره و تاکید کرد: علمی که آمیخته با اخلاق باشد، می تواند فرهنگی را ایجاد کند که ایستادگی در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان یکی از ثمرات آن است. آمریکا و رژیم صهیونیستی امروزه علاوه بر سرزمین ما، با سوء استفاده از ابزار رسانه، دین و تاریخ و فرهنگ ملت‌های عربی اسلامی را نیز مورد هدف قرار داده اند. این مساله بخشی از جنگ نرم ابرقدرت‌ها در منطقه است.


نماینده پارلمان لبنان در پایان به آثار مخرب فرهنگ غربی در تخریب کانون خانواده اشاره کرد و اظهار داشت: بنای مقدس خانواده با اشاعه فرهنگ غرب در کشورهای اسلامی رو به زوال است و قشر جوان ما باید نسبت به این توطئه‌ها هوشیار باشند./1321/ب902/د

ارسال نظرات