۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۳
کد خبر: ۲۷۹۷۴۹
عضو ارشد حزب الله:

برنامه اصلی دشمنان سرمایه گذاری برای انحراف جوانان است

خبرگزاری رسا ـ رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان، ظرفیت‌ها دوران جوانی را مانند تیغ دولبه ای دانست که اگر در مسیر درست قرار گیرد کشور را تعالی می بخشد و اگر منحرف شود ویران کننده است.
حجت الاسلام سيد ابراهيم امين السيد، رييس شوراي سياسي حزب الله لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید ابراهیم امین السید، رییس شورای سیاسی حزب الله لبنان، در سخنانی به ویژگی‌های ممتاز نسل کنونی اشاره کرد و گفت: جوانان لبنانی از سطح فرهنگ بالا، ایمان و اخلاق وارسته برخوردار هستند و آینده این کشور وابسته به تلاش و همت قشر جوان کشور است.


وی با تشریح ویژگی‌های دوران جوانی و ظرفیت‌های فراوان جوانان مسلمان در زمینه‌های مختلف اظهار داشت: به هر میزانی که این دوران می ‌تواند برای ترقی و پیشرفت کشور مفید واقع شود، با سوء مدیریت و رخنه انحراف در میان جوانان می تواند این ظرفیت‌ها در مسیر نادرست هدایت و به تخریب جامعه منجر شود.


این روحانی لبنانی افزود: دشمن به این مساله واقف شده و بیشترین سرمایه گذاری خود را برای انحراف عقدیتی جوانان داشته است تا از این نیروهای تازه نفس برای دستیابی به مقاصد شوم خود بهره کشی کند.


عضو ارشد حزب الله لبنان در بخش دیگر سخنان خود به دست‌های پشت پرده تشکیل گروه‌های تکفیری پرداخت و گفت: پدیده شوم تکفیر زاییده غرب است و برای اجرای سیاست‌ها استعمارگرانه ابر قدرت‌ها طراحی شده است. مبانی فکری سردمداران این گروه‌ها نه تنها هیچ سنخیتی با مبانی اسلامی ندارد بلکه در تمام موارد بر ضد اسلام بوده و مجری اقدامات ضد بشری است.

 

امین السید در پایان از نابودی گروه‌های تکفیری به دست خودشان خبر داد و بیان کرد: اقدامات تعصب محور این گروه‌ها باعث درگیری‌های شدیدی بین خود عناصر تروریستی می شود که به جان هم افتاده و یکدیگر را نابود می کنند./1321/ب902/د

ارسال نظرات