۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۱
کد خبر: ۲۷۹۸۲۰

رییس کانون مداحان و شعرای آئینی استان بوشهر انتخاب شد

خبرگزاری رسا ـ رییس کانون مداحان و شعرای آئینی استان بوشهر پیش از ظهر امروز در مراسمی از سوی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان انتخاب شد.
کانون مداحان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، پیش از ظهر امروز در نشست هیأت رییسه کانون مداحان استان بوشهر، رییس کانون مداحان و شعرای آئینی این استان انتخاب شد.

 

در این نشست که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد، مصطفی گراشی به ‌عنوان رییس کانون مداحان و شعرای آئینی استان بوشهر انتخاب و به مدت دو سال ریاست این کانون را در اختیار گرفت و غلامرضا زاهدپور با 7 رای به ‌عنوان نایب رییس و اکبر مهرآور با 6 رای به‌عنوان دبیر کانون انتخاب شد.

 

حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در این نشست تهذیب نفس، توجه به مبانی اشعار و معارف اهل بیت(ع) و شناساندن بخش های معرفتی به ذاکران و توسعه فعالیت های شناساندن معارف اهل بیت(ع) را از مهم‌ترین مسؤولیت های کانون مداحان برشمرد.

 

در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام سید علی پناه محمودی نیا، معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر بر ضرورت حرکت مداحان در راستای ارتقاء کیفی همه جانبه تاکید کرد.

 

گفتنی است، پیش از این علی تشکری، ریاست کانون مداحان و شعرای آئینی استان بوشهر را بر عهده داشت./833/پ203/ح

ارسال نظرات