۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۱
کد خبر: ۲۷۹۹۱۴
یکی از علمای اهل سنت لبنان:

جنایت‌های شهرک نشینان صهیونیستی با حمایت مسؤولان این رژیم صورت می‎گیرد

خبرگزاری رسا ـ یکی از علمای اهل سنت لبنان، به مسؤولان و سیاستمداران این کشور هشدار داد که در صورت اهمال در خدمت رسانی به مردم، آیندگان از آنان به نیکی یاد نخواهند کرد و باید پاسخگوی اتلاف سرمایه‌های ملی باشند.
شيخ زهير الجعيد رئيس جبهه عمل مقاوم اسلامي لبنان

 

به گزارش خبرگزاری رسا، در جسله دوره‌ای جبهه عمل مقاوم اسلامی لبنان، شیخ زهیر جعید، رییس این جبهه در سخنانی به اوضاع بحرانی داخل لبنان اشاره و اعلام کرد: در کشمکش‌های سیاسی بین سیاستمداران و احزاب فعال در کشور، قربانی اصلی، مردمی هستند که در نیازهای اولیه زندگی خود با مشکل مواجه شده اند.

 

وی در این جسله خطاب به مسؤولان لبنان گفت: شما باید یک اصل را همواره در مراودات سیاسی خود به عنوان اولویت مدنظر داشته باشید و آن اصل، مقدم شمردن منافع مردم بر مصالح سیاسی و حزبی است.

 

این عالم اهل سنت لبنان تاکید کرد: اگر مسؤولان در امر خدمت رسانی به مردم کوتاهی کنند آیندگان با مطالعه تاریخ هرگز این اهمال را نپذیرفته و از مسؤولانی که سرمایه‌های ملی این ملت را به باد دادند به نیکی یاد نخواهند کرد.

 

وی از دولت و مقامات کشوری خواست به مشکلات عدیده مردم در زمینه‌های مختلف از جمله خدمات شهری و بهبود وضع معیشتی رسیدگی کنند و راه حلی برای بحران کنونی لبنان بیندیشند.

 

شیخ زهیر جعید در بخش دیگری از سخنان خود، به نمایندگی از تمام اعضای جبهه عمل مقاوم اسلامی، اقدامات اهانت آمیز شهرک نشینان صهیونیستی نسبت به مسجد الاقصی را محکوم و تصریح کرد: توهین به مقدسات مسلمانان در اراضی اشغالی فلسطین و به ویژه در مسجد الاقصی از سوی شهرک نشینان صهیونیستی به پشت گرمی مسؤولان تندروی این رژیم غاصب است.

 

عضو ارشد جبهه عمل مقاوم اسلامی لبنان در پایان، شهادت پدر علی الدوابشه، کودک فلسطینی سوزانده شده در آتش کینه صهیونیست‌ها را تسلیت گفت و این جنایت را نشان از کینه توزی اسرائیلی‌ها نسبت به مسلمانان دانست./1321/ب901/د

ارسال نظرات