۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸
کد خبر: ۲۸۰۰۲۲

قیمت بازی رایانه‌ای جدید «سفر جنجالی» مشخّص شد

خبرگزاری رسا ـ حجّت الاسلام حبیب داستانی بِنیسی، از اتمام مراحل تولید این بازی ارزشی خبر داده و قیمت پیشنهادی برای این بازی را، 5 تا 6 هزار تومان بیان کرد.
سفر جنجالي

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام حبیب داستانی بِنیسی، مدیرعامل «شرکت رسانه‌گستر بِنیسی» در خصوص روند تولید بازی‌ رایانه‌ای سفر جنجالی، اظهار داشت: بنابر پیش‌بینی‌های انجام شده، قرار بود این بازی در نیمه نخست مرداد ماه رونمایی شود اما تولید برخی مراحل به طول انجامید و در حال حاضر در مرحله اشکال‌ گیری هستیم.


وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنیم اشکال‌گیری این بازی که مرحله مهمی نیز هست تا پایان مرداد به اتمام برسد و بتوانیم این بازی را در شهریور ماه رونمایی کنیم.

تولیدکننده بازی‌های رایانه‌ای عملیات انهدام1و2 گفت: این بازی در مرحله اول در شمارگان 20 هزار عدد منتشر می شود و قیمت آن به احتمال زیاد بین پنج تا شش هزار تومان است که با توجه به نظر کارشناسان قیمتی مناسب و قابل رقابت با بازی‌های خارجی است.


وی در مورد مشخصات این بازی افزود: در این بازی المان‌های فرهنگی و مذهبی به تعداد زیاد به چشم می‌خورد به طور مثال  در یک مرحله شخصیت‌های بازی وارد یک امامزاده می‌شوند و در آنجا باید به دنبال چند شیء قدیمی گمشده باشند یا در مکانی دیگر وارد یک فرش‌فروشی شده و در فرآیندی ناچارند محاسباتی را با چرتکه انجام دهند.


داستانی بِنیسی گفت: کاربران محترم می‌توانند با مراجعه به وبگاه این بازی ارزشی به نشانی SafareJanjali.ir و پیش‌خرید این بازی با 50% تخفیف، از 500 امتیاز ویژه نیز (برای مسابقۀ آنلاین بازی) به عنوان هدیۀ پیش‌خرید استفاده کنند و از نخستین نفراتی باشند که بازی را تهیّه و انجام می‌دهند و با استفاده از قابلیّت رقابت آنلاین ملّی کاملا اسلامی که در این بازی وجود دارد، از رقبای خود پیشی گیرند. همچنین می توانند در این بازی به شهرها و روستای این تمدّن نو و جذّاب سفری داشته باشند، به اماکن مختلف این مناطق بروند و با یک گروه خرابکاری نفوذی به این تمدّن، به مبارزه بپردازند، بدیهی است در مقاطع زمانی مشخّص به بهترین بازی‌بازهای این بازی، جوایز ارزنده‌ای داده خواهد شد.


بازی رایانه ای دوبُعدی و ماجراجویانه «سفر جنجالی» نخستین بازی تخصصی در حوزه سبک زندگی ایرانی و اسلامی است که در ایران نمونه نزدیک ندارد. این بازی، محصولی جدید از شرکت «رسانه گستر بِنیسی» است که تولیدکنندۀ بازی‌های رایانه‌ای «عملیات انهدام1: نبرد فاو» و «عملیات انهدام2: نبرد خرّمشهر» می¬باشد. این شرکت تا کنون موفّق به دریافت ده‌ها جایزه و مقام استانی، ملّی و بین المللی شده است./843/د102/ی


منبع: تسنیم

ارسال نظرات