۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰
کد خبر: ۲۸۰۰۷۹
مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان:

گفتمان سازی انقلاب اسلامی در جهان، غرب را دچار سردرگمی کرده است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که امروز گفتمان مقاومت ملت ایران به الگویی برای دیگر کشورها تبدیل شده است، گفت: غرب از گفتمان سازی انقلاب اسلامی در منطقه و همچنین اروپا و آمریکا به شدت هراسان است و همواره به دنبال تضعیف و نابودی آن بوده است.
مدير کل تبليغات اسلامي گلستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، حجت‌الاسلام نورالله ولی نژاد، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره تشییع باشکوه شهدای غواص و خطر شکن در مناطق مختلف کشور گفت: شهدا پیروان امام راحل، ولی‌فقیه و رهبر زمان خود بودند و به ما آموختند در هرزمانی باید مطیع رهبر و ولی‌فقیه باشیم.

 

وی با بیان این که تشییع پیکر 43 شهید غواص در استان های مازندران و گلستان بار دیگر فضای استان را به عطر ایثار و شهادت آمیخته کرد، افزود: این شهدای غواص غرق شدند تا بشریت، انسانیت، آرمان ها و ارزش والای دینی و اسلامی غرق نشوند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان، رمز سربلندی و سرزندگی جامعه را در گرو ترویج و نهادینه شدن فرهنگ ایثارو  شهادت دانست و تصریح کرد: تا زمانی که این فرهنگ اصیل و ماندگار در جامعه ما وجود دارد به حتم دشمنان راهی از پیش نخواهند برد.

 

حجت الاسلام ولی نژاد با اشاره به این که دشمنان نظام همواره تلاش کردند تا فرهنگ شهادت در جامعه اسلامی کمرنگ و تضعیف شود، افزود: اما هوشیاری و بصیرت ملت ولایت مدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی مانع تحقق این توطئه دشمن شد.

 

وی با بیان این که جامعه‌ای زنده است که در آن جامعه، یاد شهید و فرهنگ شهادت زنده باشد در غیر این صورت جامعه می‌میرد و خواهد مرد، گفت: شهدا در برابر ظلم و ستم و استکبار ایستادند تا ما به ذلت و خواری کشیده نشویم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به این که شهدای غواص با دسته بسته به شهادت رسیدند تا ما دستان خودمان را در برابر استکبار جهانی چون مشت محکم داشته باشیم، افزود: پیام شهدا این است که در برابر زورگویان و ستمگران مقاومت و ایستادگی کنیم.

 

حجت الاسلام ولی نژاد با بیان این که ملت ایران با تأسی از شهدا با اقتدار در برابر زیاده خواهی های دشمنان ایستادگی می کنند، تصریح کرد: مردم کشورمان با تحمل هر شرایط سختی، مقتدرانه و عزتمندانه در برابر زورگویی هایی دشمن ایستادگی کردند.

 

وی با بیان این که امروز گفتمان مقاومت ملت ایران به الگویی برای دیگر کشورها تبدیل شده است، افزود: غرب از گفتمان سازی انقلاب اسلامی در منطقه و همچنین اروپا و آمریکا به شدت هراسان است و همواره به دنبال تضعیف و نابودی آن بوده است.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان این که امروز ملت ایران به ملتی گفتمان ساز در جهان تبدیل شده است، گفت: همه توان غرب به جلوگیری از گفتمان سازی ملت ایران خلاصه شده است.

 

حجت الاسلام ولی نژاد با اشاره به این که شجره انقلاب اسلامی از امام راحل و با خون شهدا رنگین شده است، گفت: هرچه داریم از شهدا و ایثارگران داریم و افتخار هم می کنیم که خود را وقف این شخصیت های بزرگ کنیم.

 

وی با اشاره به این که شهدا از تمامیت عرضی کشور، دین کشور، استقلال کشور، حلالیت و عزت این کشور دفاع کردند، افزود: شهدا از امام حسین(ع) و یاران آن حضرت دفاع کردند و آزادانه و جوانمردانه مقاومت کردند و تسلیم خواسته‌های دشمن نشدند./950/پ203/ب1

ارسال نظرات