۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰
کد خبر: ۲۸۰۳۵۱
جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان:

دشمنان به دنبال ایجاد تفرقه و دو دستگی در بین مردم ایران اسلامی هستند

خبرگزاری رسا ـ سردار فدا گفت: دشمنان با استفاده از رسانه‌ها و روش‌های تبلیغاتی خود به دنبال ایجاد تفرقه و دو دستگی در بین مردم هستند تا از این طریق انقلاب اسلامی را به انحراف بکشند.
سردار مجتبي فدا جانشين فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سردار مجتبی فدا، ظهر امروز در همایش کارگزاران مساجد که با حضور ائمه جماعات، هیئت امنا، فرماندهان پایگاه‌های بسیج، مسؤولان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و فرماندهان سپاه استان در مسجد امیرالمؤمنین (ع) اصفهان برگزار شده بود، با اشاره به پیام رهبر انقلاب پس از تشییع شهدای غواص در تهران گفت: تشییع شهدا در اصفهان با حضور بی سابقه و پرشکوه مردم اصفهان روبه‌رو شد.

 

سردار فدا در ادامه خاطرنشان کرد: حماسه 25 آبان دیگری در اصفهان شکل گرفت و مردم به صورت خودجوش به تشییع شهدا آمدند، حرکت خودجوش مردم همواره در عرصه‌های مختلف مشکلات را برطرف کرده است، همه اقشار جامعه با هر تفکر و نگرشی و با هر نوع پوششی به تشییع و استقبال شهدا آمدند و همه اینها نشان دهنده این است که برخلاف همه تبلیغات سوء دشمنان مردم همواره پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی هستند.

 

وی ضمن تأکید بر وجود نقاط اشتراک و بسیار زیاد در بین کارگزاران مساجد تصریح کرد: ممکن است در بین کارگزاران مسجد چند نقطه افتراق و چند اختلاف جزئی وجود داشته باشد ولی همه ما به دنبال رشد و اعتلای باورهای دینی و معارف دینی مردم در مساجد هستیم و همه هدفی مشترک و مقدس را در مساجد دنبال می‌کنیم.

 

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان با اشاره به نام گذاری سال جاری توسط رهبر معظم انقلاب برخلاف سال‌های گذشته گفت: تا به اینجا در سال جاری اتفاقات و رخ دادهای بسیاری را شاهد بودیم که توافق هسته‌ای یکی از مهمترین مسائلی است که با آن روبرو بوده‌ایم، برخی به موافقت و برخی به مخالفت با این توافق پرداختند اما مهمترین مسأله از سوی رهبر معظم انقلاب بیان شد و آن لزوم بررسی دقیق و کامل توافق از سوی کارشناسان بود ولازم است همه به این نکته مهم توجه داشته باشند، مردم نیز باید با متانت در صحنه حاضر باشند و موضوعات را پیگیری کنند.

 

سردار فدا همبستگی و پرهیز از تفرقه و دو دستگی را مهمترین وظیفه مردم و دلسوزان اسلام و انقلاب اسلامی دانست و اظهار کرد: دشمنان امروزه به دنبال مقابله و مبارزه با همدلی و وحدت و انسجام مردم هستند، امام خامنه‌ای با درایت و حکمت خود همواره مانع ایجاد شکاف و دو دستگی در بین مردم بوده‌اند، دشمنان اما همواره در صدد هستند تا با استفاده از ابزارهای مختلف به ویژه رسانه‌های خود اتحاد و انسجام امت اسلامی و مردم ایران اسلامی را از آنها بگیرند.

 

وی عملیات نظامی علیه کشور را بی فایده ذکر کرد و گفت: دشمن دیگر قصد عملیات نظامی علیه ما را ندارد بلکه برنامه‌های فرهنگی تبلیغاتی و رسانه‌ای را در دستور کار خود قرار داده است تا از این طریق مقاومت و اتحاد مردم را از آنها بگیرد و شرایط را برای توطئه افکنی و ایجاد انحراف در انقلاب اسلامی فراهم سازد.

 

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان خاطر نشان کرد: تمام دستگاه‌ها تمرکز خود را بر روی مساجد و محور قرار دادن مسجد گذاشته‌اند، مسائل امنیتی، فرهنگی و اجتماعی با محوریت مساجد در تمام نهادها در حال اجرایی شدن است چرا که امروزه مهمترین پایگاهی که در جامعه نفوذ و تأثیر دارد مسجد است.

 

سردار فدا با اشاره به اثر گذاری مساجد در سطح خانواده‌ها و جامعه تصریح کرد: مساجد مهمترین تأثیر را می‌توانند بر جامعه بگذارند و به همین دلیل است که امام خمینی فرمودند مساجد سنگر است، روحانی مؤثرترین و مهمترین عضو مسجد است که باید با دیگر اعضا همکاری و هماهنگی داشته باشند و با همدلی و هم زبانی به اهداف مهم خود در مساجد دست پیدا کنند./1304/پ203/ح

ارسال نظرات