۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۳
کد خبر: ۲۸۱۰۵۴
نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران:

اختلاف نظرها نباید سبب تنش در جامعه شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده حضرت آیت‌الله سیستانی در ایران گفت: بزرگان ما، رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید دلسوز جامعه هستند و برای وحدت جامعه تلاش می‌کنند و اختلاف‌نظرها نباید در جامعه سبب تنش شود.
شهرستاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی نماینده حضرت آیت الله سیستانی در ایران امروز در دیدار با شورای هماهنگی بزرگداشت دهه کرامت گفت: یکی از مشکلات جامعه این است که دشمن سعی می‌کند که بین جامعه اختلاف ایجاد کند، بنابراین ما در برابر تهاجم فرهنگی دشمن مسؤولیت داریم.


وی با بیان این‌که مسأله مهم در جهان امروز رسانه است که بوسیله آن می‌توان تبلیغ کرد، گفت: در جهان امروز رسانه یکی از مهم‌ترین تبلیغات به شمار می‌آید و باید به گونه‌ای در این عرصه فعالیت کنیم که حرف‌های خود را به جهانیان منعکس کنیم.


نماینده حضرت آیت‌الله سیستانی در ایران با ابراز ناراحتی از اختلافات داخلی تصریح کرد: اختلافات داخلی به گونه‌ای شده که به ضرر ما است؛ مردم را مشغول کرده است؛ باید به گونه‌ای حرکت کنیم تا به سمتی پیش برویم که اختلافات به ما صدمه‌ای وارد نکند.


حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی با اشاره به این‌که دشمن تلاش می‌کند تا از درون به ما ضربه بزند، ادامه داد: حفظ وحدت در جوامع اسلامی مهم‌ترین رکن است چرا که هر چه به مسائل داخلی بیشتر مشغول شویم، دشمن فرصت برای ضربه‌ زدن به ما را بیشتر پیدا می‌کند.


وی اظهار داشت: ما ابزار‌های خوبی داریم و باید در پیشبرد حرکت‌های عظیم فرهنگی از آن‌ها استفاده کنیم و برای موفقیت لازم است از هر گونه فعالیت موقتی پرهیز کرد، بلکه برنامه‌ها و فعالیت ها را اصولی و ریشه‌ای انجام داد.


حجت الاسلام و المسلمین شهرستانی با تاکید بر ضرورت وحدت در جامعه گفت: بزرگان ما، رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید دلسوز جامعه هستند و برای وحدت جامعه تلاش می‌کنند و اختلاف‌نظرها نباید در جامعه سبب تنش شود.


وی تصریح کرد: خالص بودن در کارها باعث می‌شود که اثر اخروی داشته باشد و کار زود به نتیجه برسد اگرچه کم باشد و این اخلاص باعث خداترسی می شود و بنابراین کسی که از خدا بترسد به ملت خود خیانت نمی‌کند.


نماینده حضرت آیت الله سیستانی با اشاره به داعش و جنایت آنان در منطقه خاطرنشان کرد: هشتاد درصد از داعش را بعثی‌ها تشکیل می‌دهند که به اسم مذهب اسلام را نشانه گرفته اند و در عراق جنایت می‌کنند./978/پ202/ج

ارسال نظرات