۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۳
کد خبر: ۲۸۱۲۶۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان:

ایمان و بصیرت در زندگی انسان را از آسیب‌ها مصون می‌دارد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام عرب پور در بیان انتظارات پیامبر مکرم اسلام (ص) از دختران امروز گفت: با توجه به دوران طلایی جوانی در زندگی انسان انتظار می رود دخترانمان با علم و ایمان و بصیرت و آگاهی زندگی کنند تا از آسیب ها مصون باشند چرا که اینان مادران آینده هستند که حقیقتا از دامن ایشان مرد به معراج می‌رود.
حجت الاسلام عرب پور، مديرکل تبليغات اسلامي استان کرمان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام عرب پور، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان امشب در جشن میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) که به مناسبت دهه کرامت به همت اداره کل تبلیغات اسلامی و شورای شهر کرمان در خانه شهر کرمان برگزار شد، با تبریک ایام دهه کرامت در مورد مقام حضرت معصومه(س) اظهار داشت: دیروز ولادت با سعادت بانویی با کرامت بود که اگر چه جزء چهارده معصوم نیستند اما به جهت پاکی و طهارتشان، ایشان را معصومه نامیدند.

 

وی در ادامه افزود: رفتار امام موسی کاظم(ع) با ایشان دقیقا همان رفتار پیامبر اکرم(ص) با حضرت فاطمه(س) بوده که نشانه عظمت قدر و منزلت این بانوی بزرگوار است.

 

حجت الاسلام عرب پور تأکید کرد: مقام این بانو به حدی والا است که در زیارت نامه ایشان که منحصراً برای این بانوی عظیم‌الشأن بیان شده است، وی را از جمله شفیعان روز جزا معرفی نموده است.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: با نگاهی به آیات قرآن در می‌یابیم که وضعیت زنان و دختران در دوران جاهلیت چگونه بوده است و پس از آن با ظهور اسلام و رسالت پیامبر (ص) چه تحولاتی صورت گرفته است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمان در بیان انتظارات پیامبر مکرم اسلام(ص) از دختران امروز گفت: با توجه به دوران طلایی جوانی در زندگی  انسان انتظار می رود دخترانمان با علم و ایمان و بصیرت و آگاهی زندگی کنند تا از آسیب ها مصون باشند چرا که اینان مادران آینده هستند که حقیقتا از دامن ایشان مرد به معراج می‌رود.

 

وی در پایان تأکید کرد: مادرانی در تربیت نسل آینده موفق خواهند بود که از دوران جوانی سطح فکر و دانش و تقوای خود را گسترش دهند و همواره بر رفتار و گفتار خود مراقبت داشته باشند./9703/پ202/ح

ارسال نظرات