۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۲۸۱۳۳۵

اعتراف صهیونیست‌ها به ناتوانی در برابر عملیات مقاومت

خبرگزاری رسا ـ فرمانده یگان ارتش رژیم صهیونیستی ضمن اعتراف به افزایش عملیات‎های مقاومت علیه مواضع صهیونیست‎ها به ناتوانی در برابر این عملیات‎ها اذعان کرد.
نظاميان صهيونيستي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، اورین زینی فرمانده یگان منطقه جنین و طولکرم در ارتش رژیم صهیونیستی ضمن اشاره به افزایش بی سابقه عملیات‌های مقاومت در کرانه باختری علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست، اعتراف کرد که ارتش این رژیم توان متوقف ساختن این عملیات‌ها و کنترل اوضاع کرانه باختری را ندارد.

 

وی افزود: شکی نیست که عملیات‌های مقاومت در کرانه باختری اخیرا افزایشی چشمگیری داشته است و به دلیل فردی بودن این عملیات‌ها، ارتش به سختی قادر به مقابله با آن است و توان جلوگیری از اجرای چنین عملیات‌هایی را ندارد.

 

زینی مدعی شد که نیروهای وی سال گذشته 14 عملیات مقاومت علیه صهیونیست‌ها در شمال کرانه باختری و اراضی اشغالی 48 را خنثی کرده‌اند.

 

گفتنی است که عملیات‌های ضد صهیونیستی فلسطینیان اخیرا به ویژه پس از تشدید جنایت‌های شهرک نشینان صهیونیست در کرانه باختری و جنایت نوزاد سوزی در نابلس به شدت افزایش یافته و در این عملیات‌ها تاکنون دو صهیونیست به هلاکت رسیده و شمار دیگری نیز مجروح شده‌اند./994/ب102/د

ارسال نظرات