۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۲۸۱۴۲۸

بهت زدگی رژیم صهیونیستی از پافشاری اسیر فلسطینی بر ادامه اعتصاب غذا

خبرگزاری رسا ـ مقامات رژیم صهیونیستی نگران پیامدهای شهادت اسیر فلسطینی اعتصاب کننده غذا هستند، زیرا این اسیر مبارز بر تداوم اعتصاب غذایش به رغم وخامت حالش، پافشاری می کند.
محمد نصرالدين مفضي علان يکي از اسراي فلسطيني

 

به گزارش خبرگزاری رسا، مقامات امنیتی و سیاسی رژیم صهیونیستی نگران پیامدهای شهادت محمد علان اسیر فلسطینی اعتصاب کننده غذا هستند، زیرا این اسیر مبارز بر تداوم اعتصاب غذایش که وارد شصت و چهارمین روز خود شده است، پافشاری می کند.

 

روزنامه عبری زبان معاریو در شماره امروز ضمن اشاره به این مطلب، نوشت که دولت اسرائیل نگران شهادت محمد علان و بروز درگیری‌های خونین در کرانه باختری هستند، زیرا مساله محمد علان جنجال عظیمی به پا کرده و خشم مردم فلسطین را برانگیخته است. 

 

گمانه زنی‌های وزارت جنگ رژیم اشغالگر قدس حکایت از آن دارد که به دبنال اعلام خبر شهادت این اسیر، درگیری‌هایی میان نظامیان صهیونیستی و فلسطینیان در کرانه باختری به وقوع می پیوندد.

 

این روزنامه خاطرنشان ساخت: اعتصاب غذای علان سران رژیم صهیونیستی را بهت زده کرده است، آنان از یک سو نگران بروز درگیری‌ها به دنبال شهادت این اسیر هستند و از سوی دیگر می ترسند که او به یک قهرمان مبدل شود./994/ب102/د

ارسال نظرات