۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۳
کد خبر: ۲۸۱۵۲۰
استاد حوزه و دانشگاه:

انقلاب اسلامی ایران برگرفته از مکتب قرآن وائمه معصومین است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به موفقیت های متعدد انقلاب اسلامی در سایه مردم و رهبری، گفت: انقلاب اسلامی ایران برگرفته از مکتب قرآن وائمه معصومین (ع) است و این مکتب در مسیر خدامحوری پیش می رود.
انقلاب اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، حجت اسلام اسدالله رضوانی، استاد حوزه و دانشگاه، عصر امروز در جمع خانواده شهدا، ایثارگران و آزادگان در سالن ولایت اردبیل، گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران برگرفته از مکتب قرآن وائمه اطهار (س) است واین مکتب در مسیرخدا محوری پیش می رود.

 

وی افزود:‌ سالانه مناسبت‌های بسیار زیادی در رابطه با دفاع مقدس برگزار می‌شود که باید اینگونه برنامه ها تقویت شود که این مسأله نشان دهنده این مسىأله است که ما ایثارگری های آنان را هیچ‌گاه فراموش نمی کنیم.

 

وی با تأکید بر اینکه از بدو تشکیل اسلام بسیاری در رکاب پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) در برابر مخالفان نهضت اسلامی ایستادند، افزود: هر کسی که در این مسیر قرار گرفته‌ هیچگاه ذلیل و خار نخواهد شد چرا که مجاهدان در نزد پروردگار متعال جایگاه متعالی دارند.

 

حجت الاسلام رضوانی بیان داشت: همان‌گونه که امام حسین(ع) به ظلت تن نداد، ایثارگران و رزمندگان ایران اسلامی نیز در دوران هشت سال دفاع مقدس در این مسیر حرکت کردند و به ظلت تن ندادند.

 

این استاد حوزه های علمیه با اشاره به اینکه نظام و مسؤولان باید با الگوگیری مناسب از رزمندگان و ایثارگران به وظایف خود عمل کنند، افزود: ایثارگران سختی‌هایی که در دوران جنگ و اسارت متحمل شده اند هیپچگاه به زبان نیاورده اند و تمنایی نداشته اند.

 

وی افزود: هر رزمنده ای که در جبهه های حق علیه باطل حضور داشت شامل توفیق الهی بود و این توفیق پیروی از مکتب قرآن و اهل بیت(ع) بود.

 

حجت الاسلام رضوانی یکی از موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران را در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مسأله هسته ای و مذاکرات هسته ای 1+5 دانست و افزود: این امر مهم با تدابیر و رهبری مقام معظم رهبری و مسؤولان فقیه و پرتلاش به ثمر رسید و ما همه این پیروزی ها را مدیون خون شهدا و ایثارگری های رزمندگان اسلام هستیم.

 

وی بیان کرد: اصل سرمایه‌های این انقلاب مردم، رزمندگان، جانبازان، آزادگان و تمامی اقشار مختلف جامعه هستند که این نظام دینی ثمره ایثارگری ها و ایستادگی‌های مردم است که خوشبختانه با وجود تمامی تحریم‌ها و فشارها روز به روز این کشور قوی‌تر و منسجم‌تر می‌شود./937/پ202/ح

ارسال نظرات