۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۲۸۱۷۴۳

جذب جوانان یهودی مغربی از سوی رژیم صهیونیستی

خبرگزاری رسا ـ رژیم صهیونیستی در چارچوب تلاش برای افزایش جمعیت خود به روش های مختلف اقدام به تطمیع یهودیان در کشورهای مختلف و از جمله 'مغرب' برای مهاجرت به فلسطین اشغالی می کند.
نظاميان رژيم صهيونيستي

 

به گزارش خبرگزاری رسا، رسانه های رژیم صهیونیستی اخیرا اعلام کردند 30 جوان مغربی کشورشان را به مقصد فلسطین اشغالی ترک کرده تا به نیروهای ارتش این رژیم بپیوندند.


برپایه این گزارش، این افراد در ماه جولای (تیرماه) گذشته به منظور شرکت در آموزش های نظامی که از سوی دانشکده نظامی رژیم صهیونیستی با همکاری اتحادیه صهیونیستی و سازمان جهانی صهیونیست ترتیب داده شده بود، از طریق ایتالیا وارد فلسطین اشغالی شدند.


این دوره زیر نظر وزارت جنگ رژیم صهیونیستی و به مدت 30 روز برگزار شد.


شرکت کنندگان در این دوره از مکان های مهمی چون دیوار ندبه، شهر داوود و کوه هرتسل و موزه تل آویو در فلسطین اشغالی دیدن کردند.


یک مسؤول نظامی رژیم صهیونیستی که نامش در گزارش ذکر نشده در این خصوص گفت: جذب جوانان مغربی در چهارچوب طرح صهیونیستی در بالاترین سطح صورت گرفته است.


رژیم صهیونیستی سابقه طولانی در جذب افراد دارد به طور مثال عوامل این رژیم دردهه های گذشته به یهودیان مناطق مختلف جهان و از جمله عراق حمله کرده و سعی می کردند به آن ها بقبولانند برای حفظ جان خود باید به فلسطین اشغالی مهاجرت کنند.


این رژیم درحالی دست به چنین اقداماتی می زند که مهاجرت معکوس صهیونیست ها به خارج، پس از جنگ غزه افزایش یافته و آمارها نشان می دهد طی 10 سال گذشته هر ماه نزدیک به 20 هزار یهودی، فلسطین اشغالی را ترک کرده اند.


از سوی دیگر جوانان یهودی هیچ انگیزه دینی و ایدئولوژیک برای باقی ماندن در فلسطین اشغالی و فدا کردن جان خود در راه این رژیم را ندارند، و به دنبال زندگی بهتر هستند که تنها با ترک سرزمین های اشغالی و مهاجرت میسر می شود./982/ب101/د

منبع: ایرنا

ارسال نظرات