۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۰
کد خبر: ۲۸۱۸۲۰
عضو شورای اسلامی مشهد مقدس:

استکبار به دنبال نابودی ایدئولوژی انقلاب است/ مقاومت در برابر تحریم ها دشمنان را به زانو در آورد

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای اسلامی مشهد مقدس با بیان این که امروز پایه های استکبار به خطر افتاده است، گفت: تنها راهی که امروز برای آن ها باقی مانده است، زدن ایدئولوژی انقلاب است، امروز دیگر ایدئولوژی تحت شخصیت امام راحل(ره) تظاهر پیدا می کند و باید تلاش کنیم تا از نزدیک ترین اشخاص به امام اسلام را در میان مردم رواج دهیم.
خليل موحدي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، خلیل موحدی، عضو شورای اسلامی شهر مشهد، شب گذشته در مسجد امام علی(ع) ضمن تبریک دهه کرامت اظهار کرد: قطعا همه من و شما که در برابر خدا می ایستیم و به سجده می رویم، او را به عنوان یگانه خالق هستی قبول داریم و در دل هایمان به دنبال کسب رضایت خداوند متعال هستیم؛ در این کتاب وحی گاهی خداوند متعال شاخصه های محبوبین و مبغوضین درگاهش را تشریح کرده است.

 


عضو شورای اسلامی مشهد ادامه داد: اگرما امروزه حواسمان را به هشدار های خداوند متعال در قران روشن نکنیم،  ضرر سنگینی خواهیم کرد و بدترین جنبنده ها کسانی هستند که کر و لالند و تعقل نمی کنند، اینان قطعا از عدالت خداوند متعال به دور بوده و نمی توانند سخنان خداوند را بشنوند؛ اما بادی بدانند حق و حقیقت سخنان الهی به همه می رسد، اما برخی ها آن را در زندگی جاری نمی کنند.

 


وی با بیان این که کسانی که فعل خدا را انجام نمی دهند و به آن پایبند نیستند، ناشنوا هستند، تصریح کرد: کسانی که حق را می شنوند  و عمل می کنند اما به گوش دیگران نمی رسانند نیز کر و لال محسوب شده و عبادت واقعی با خواندن نماز و گرفتن روزه محقق نمی شود، باید از حق حمایت کنیم و آن را توسعه بدهیم.

 


موحدی با بیان این که باید به دنیال دلایل تبعید امام(ره) برویم و آن را از عمق تاریخ بیرون بکشیم، خاطر نشان کرد: باید ببینیم امام(ره) چرا سختی را پذیرفت و از آن حمایت کرد؟ در حقیقت اگر مردم ما از حاکمیت خداوند متعال بیرون بروند، هیچ جایی را دیگر ندارند، ما باید در اعمالمان تعقل کنیم و عبرت بگیریم، باید تاریخ زندگی را برای رسیدن به عبرت ها و پند ها ورق بزنیم و مورد کنکاش قرار دهیم.

 


این عضو شورای اسلامی مشهد افزود: دین است که انسان ها را از ذلت نجات می دهد، گمراهی بعد از پیامبر(ص) را نگاه کنید، پیامبر(ص) سه ماه پیش از درگذشتشان به همه مردم اعلام کردند که امیر مومنان بعد از من در خدمت شما خواهد بود، مردم دستور پیامبر(ص) را می دانستند اما در آن تعقل نکردند و از مسیر دین فاصله گرفتند؛ این انحراف تا به امروز ادامه پیدا کرده است.

 


کودتای 28 مرداد حاصل غفلت در مدیریت کشور بود/ نافرمانی از ولایت فقیه جامعه را به تباهی می کشاند


وی با بیان این که ملت ما باید با اعماشان در مسیر دین حرکت کنند، یادآور شد: اگر کج بفهمیم و یا به درستی درک نکنیم، بلایی که بر سر نسل های قبلی آمده است بر سر ما نیز خواهد آمد؛ ما با دست خالی به پای میز مذاکره نشستیم و کشور های خارجی را به زانو در آوردیم و قطعا اگر از این تجریه استفاده نکنیم، به زمین خواهیم خورد.

 

 

موحدی با بیان این که مردم پس از پیامبر به بی راهه رفتند، اظهار کرد: پس از پیامبر مردم دیگر یاری گر حق نبودند و به ذلت افتادند، در حقیقت آن ها امام حسین(ع) را یاری نکردند و گوساله پرست شدند، در ان زمان تطمیع عبید الله بن زیاد آن ها را ترساند، اولین درسی که خدا به انسان داد درس دشمن شناسی بود و به او گفته شد در برابر تو شیطان قرار دارد که اگر به او گوش کنی تنزل خواهی یافت.

 


این عضو شورای اسلامی مشهد ادامه داد: قرآن به ما یاد داد که اگر می خواهید شیطان را بشناسید، از صفات او آگاه شوید، امروز جایگاه ما در غرب جایگاه خاص و ویژه ای است، اما اگر سرگرم شویم آسیبی را از غرب می خوریم که دیگر قابل جبران نیست، کشور ما به سبب جایگاه ویژه جغرافیایی مورد حمله قدرت های بزرگ جهان بوده است.

 


وی با بیان این که داستان های گذشته تاریخ ما حمله به کشور بوده است، تاکید کرد: نمونه آن کودتای 28 مرداد است و این حاصل غفلت انسان هایی بود که می خواستند تا جامعه را مدیریت کنند اما در این راستا به ولایت  فقیه خود توجهی نکردند، آثار این استعمار تحمیل شده امروز به ما می رسد، همچنین به محض اینکه انقلاب ما اسلامی شد، دشمنی ها هزار برابر شده واتفاق ویژه ای رخ داد.

 

 

ضرورت حضور انقلاب برای نشر اسلام ناب محمدی در میان مردم


موحدی  با اشاره به آثار و برکات انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ادبیات جدید را برای مردم به وجود آورد و اسلام ناب محمدی در پیش روی مردم گسترش یافت، تا پیش ار انقلاب، دعوا و جدل بر سر مرز ها بود و پس از انقلاب نابودی اسلام در دستور کار غرب قرار گرفت، هشت سال جنگ به ما تحمیل شد و 183 مورد از توطئه های امریکا علیه ایران اتفاق افتاد که امروزه در پرونده تاریخی انها موجود است.

 


این عضو شورای اسلامی مشهد افزود: این 183 مورد توطئه باید ما را هشیار کند، ما در زمان طاغوت چیزی حدود 35 میلیون جمعیت داشتیم و 6.5 میلیون نفت صادر می کردیم و این پول ها می توانست همه کشور ما را آباد کند، وقتی شعار مرگ بر آمریکا شروع شد پشت کشور های غربی لرزید و  ایران در جهان اسلام جایگاه خاص و ویژه ای پیدا کرده بود.

 


وی با بیان این که انقلاب ما کمر آمریکا را شکست، تصریح کرد: این درد خیلی بالاتر از درد کشوری را از دست دادن بود، در چنین زمانی ایدئولوژی غرب در جهان مورد هجمه قرار گرفت، بعد از سه دهه وجود این همه فشار و تحریم ایران دارد پیشرفت می کند، در شرایطی که روزی هشتصد میلیون تومان جنگ برای ما خرج بر می داشت و 33 کشور با ما می جنگیدند و آلمان سلاح می رساند، ما پیشرفت کردیم.

 


موحدی با اشاره به جنگ هسته ای ایران گفت: جنگ تمام شد و دوره های سیاسی به پایان رسید اما دیدند که حوزه انرژی هسته ای ما دست از تلاش بر نمی دارد و سعی کردند تا با فرستادن ماهواره ها به کشور و نفوذ رسانه های معاند، اسلام را از ما بگیرند اما موفق نشدند.

 


این عضو شورای اسلامی مشهد با اشاره به یکی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت: این که رهبر معظم انقلاب می گویند ما در یک پیچ تاریخی قرار داریم یعنی داریم معادلات دنیا را بهم می ریزیم، سال 65 به ایرانی ها در عربستان مخ پلاستیکی می گفتند، این که معاون آقای نتانیاهو سال گذشته گفت ایران توانسته است تا در شرایط تحریم بر چهار کشور عظیم الجثه جهان مسلط شود، یعنی اراده سیاسی کشور ما در منطقه حاکم شده است.

 


دعوای ما با کشور های غربی دعوایی توحیدی است/ از مخالفان نظام و انقلاب نباید گذشت کرد


وی ادامه داد: آقای کسینجر، یکی از ایدئولوژیست های صهیونیستی در دانشگاه فرگن فرانسه گفته بود که امروز روز تقابل قدرت، صنعت و سیاست نیست، بلکه امروز روز مقابله ایدئولوژیست هاست و تمام ابزارتان را در این زمینه به کار گیرید تا اسلام را از بین ببرید، از آن جا بود که داعش به سراسر جهان صادر شد و انان فکر می کنند که می توانند نور خدا را خاموش کنند، تا سال2020 جمعیت مسلمان فرانسه از نصف خواهد گذشت و روز به روز گرایش به اسلام بیش تر می شود.

 


موحدی با بیان این که امروز پایه های استکبار به خطر افتاده است، ابراز کرد: تنها راهی که امروز برای آن ها باقی مانده است، زدن ایدئولوژی انقلاب است، امروز دیگر ایدئولوزی تحت شخصیت امام راحل(ره) تظاهر پیدا می کند و باید تلاش کنیم تا از نزدیک ترین اشخاص به امام اسلام را در میان مردم رواج دهیم، باید شاخصه های دشمن را بشناسیم.

 


این عضو شورای اسلامی مشهد با  بیان این که اصول امام اصول قرآن نیز هست، تصریح کرد: بر اساس گفته امام راحل(ره) دعوای ما دعوای توحید است، امروز کفر به پایان نرسیده است، همچنین توافق هسته ای برای حل مشکلات کشور نیست بلکه برای نشان دادن بد عهدی آمریکا و کشور های غربی است، در حالی که هنوز پذیرفته شدن این توافق معلوم نیست کشور های آلمانی به دنبال قالب کردن اجناس مانده در بازار های خود به ایران هستند و این جای اعتراض دارد.

 


وی افزود: امروزه ما به آقای فابیوس که عامل انتقال ایدز از طریق خون های آلوده به کشور بود،  به راحتی اجازه می دهیم به کشور رفت و آمد کند و این خطای بزرگی است، از انسان هایی که در پشت پرده نابودی کشور را می خواهند نباید گذشت کرد و نباید گذاشت تا کشور ما به ذلت کشیده شود، مردم باید در صحنه اصول امام باشند و نگذارند تا انقلاب دست انسان های فاسد بیافتد./864/پ201/ب4

ارسال نظرات