۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۲۸۱۸۵۱
آیت‌الله دستغیب تأکید کرد؛

ضرورت داشتن هوشیاری لازم برای مقابله با استکبار

خبرگزاری رسا ـ تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) گفت:‌ استکبار و در رأس آن آمریکا از خود یک چهره ملایم و مساعد نشان می‌دهد و متأسفانه سبب فریب می‌شود و برای مقابله با آن هوشیاری لازم است.
سيد علي اصغر دستغيب، نماينده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فارس، آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب، در نخستین همایش علمی پژوهشی سومین حرم اهل بیت(ع) گفت: انتشار دو جلد کتاب از مقاله‌های این همایش در یک نظر همگانی و عمومی رغبت و علاقه به اسلام و مکتب اهل بیت(ع) را به همراه دارد.

 

نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری از سال‌ها قبل نسبت به این خطه عنایت ویژه داشتند، افزود: ایشان شاهچراغ(ع) را قبله امید و آرامش برای دوستدارن و ارادتمندان خاندان نبوت نامیدند و این آستان از گران‌بهاترین سرمایه‌ها برای رسیدن به کمال است.

 

آیت‌الله دستغیب امین ولایت بودن را یکی از مهم‌ترین فضایل خاندان اهل بیت(ع) و به ویژه حضرت احمدبن موسی(ع) برشمرد و اظهار کرد: آن حضرت زعامت کاروانی که از مدینه به سمت طوس حرکت می‌کرده، عهده‌دار بودند هرچند این حرکت منتهی به شهادت ایشان شد اما سبب آشکار شدن چهره نفاق دشمنان اسلام شد.

 

وی با بیان اینکه دل‌های دشمنان مملو از عداوت و دشمنی نسبت به صراط مستقیم ولایت است به سخنرانی مقام معظم رهبری در مجمع جهانی اهل بیت(ع) اشاره کرد و افزود: سخنرانی ایشان در این جلسه نشانگر واقعیت کینه و عداوت دشمنان است که اگر استکبار و در رأس آن آمریکا از خود یک چهره ملایم و مساعد نشان می‌دهد و متأسفانه سبب فریب می‌شود و برای مقابله با آن هوشیاری لازم است./852/پ203/ب4

ارسال نظرات