۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۲۸۱۸۵۹

مقدمه آزادی محمد علان فراهم شد

خبرگزاری رسا ـ وکیل محمد علان اسیر فلسطینی، اعلام کرد که دیوان عالی رژیم صهیونیستی حکم به لغو مدت بازداشت اداری وی به خاطر وخامت شدید حالش داد.
محمد علان اسير فلسطيني

 

به گزارش خبرگزاری رسا، وکیل محمد علان اسیر فلسطینی که از 64 روز پیش دست به اعتصاب غذا زده بود، اعلام کرد که دیوان عالی رژیم صهیونیستی در جلسه خود حکم به لغو مدت بازداشت اداری وی به خاطر وخامت شدید حالش داد.

 

وکیل این اسیر فلسطینی اعلام کرد که در حکم مذکور آمده است که این اسیر فلسطینی حق تکمیل مراحل درمان خود در بیمارستان صهیونیستی برزیلای در شهر عسقلان را دارد.

 

موسسه رسیدگی به امور اسرا و شهدای فلسطین مهجة القدس تاکید کرد که این حکم به خاطر وخامت شدید حال محمد علان و در نتیجه پایداری مثال زدنی و اراده محکم و پافشاری بی نظیر وی بر اعتصاب غذایش صادر شد.

 

این موسسه همچنین رژیم صهیونیستی را مسؤول کامل جان علان دانست که به خاطر لجبازی‌های رژیم صهیونیستی در آزادی زودتر وی، همچنان با مرگ دست و پنجه نرم می کند.

 

گفتنی است محمد علان وکیل فلسطینی اهل استان نابلس در شمال کرانه باختری قبلا نیز دو بار در زندان‌های صهیونیستی اسیر شده بود و بیش از 3 سال سابقه اسارت داشت.

 

اما نظامیان صهیونیستی در تاریخ 6/11/2014 دوباره او را بازداشت کردند و حکم 6 سال بازداشت اداری علیه وی صادر کردند که این حکم برای دومین بار متوالی نیز به مدت 6 ماه تمدید شد و همین مساله باعث اعتصاب غذای علان از تاریخ 17 ژوئن گذشته شد./994/ب102/د

ارسال نظرات