۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۲۸۲۱۴۲
دبیرکل کمیته اسلامی مسیحی یاری قدس:

اسرائیل حتی یک لحظه هم برای توهین به مقدسات درنگ نکرده است

خبرگزاری رسا ـ دبیرکل کمیته اسلامی مسیحی یاری قدس و مقدسات فلسطین گفت: امروز در اطراف مسجد الاقصی 104 معبد یهودی و 9500 مقبره خیالی قرار دارد. در قدس نیز 29 مستعمره وجود دارد.
حنا عيسي دبيرکل کميته اسلامي مسيحي ياري قدس و مقدسات فلسطين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حنا عیسی دبیرکل کمیته اسلامی مسیحی یاری قدس و مقدسات فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: اسرائیل اکنون همه اهداف شوم خود در قدس اشغالی را محقق کرده است و مذاکره کننده فلسطینی در آینده چیزی برای گفتگو بر سر آن نخواهد یافت.

 

حنا عیسی افزود: اسرائیل از زمان اشغال قدس تاکنون حتی یک لحظه هم برای تعرض و توهین به مقدسات اسلامی و مسیحی درنگ نکرده است و تقریبا هر روز بخشی از اراضی فلسطینی را به منظور توسعه شهرک‌های یهودی نشین مصادره می‌کند و تازه‌ترین مورد مصادره اراضی نزدیک دیوار مسجد الاقصی متعلق به خانواده فلسطینی الحسینی‌ است.

 

وی اظهار داشت: کابینه اسرائیل از یورش هر روز شهرک نشینان تروریست به مسجد الاقصی حمایت می‌کند. امروز در اطراف مسجد الاقصی 104 معبد یهودی و 9500 مقبره خیالی قرار دارد. در قدس 29 شهرک یهودی نشین وجود دارد. 15 شهرک در بخش شرقی قدس است و نزدیک به 400 هزار یهودی در آن‌ها زندگی می کنند. بیش از یک میلیون نفر در قدس ساکن هستند و 233 هزار نفر از آنان عرب و مابقی یهودی هستند.

 

این در حالی است که شمار یهودیان ساکن قدس در سال 1948 صد هزار نفر در مقابل صد و پنج هزار فلسطینی بود و رژیم صهیونیستی به سیاست پاکسازی نژادی در قدس اشغالی مبادرت می ورزد./994/ب101/د

ارسال نظرات