۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷
کد خبر: ۲۸۲۱۶۸
حجت الاسلام دسترنج:

هیأت خادمان حرم رضوی پیام آوران رحمت از سوی امام رضا هستند

خبرگزاری رسا ـ خادم حرم رضوی گفت: هیأت خادمین حرم رضوی پیام آوران سلام و رحمت از طرف امام رئوف هستند و فقط یک امام به عنوان امام رئوف ملقب شده اند و آن وجود نازنین امام رضا(ع) است که این لقب به وسیله خود پیامبر اکرم(ص) به آن حضرت داده شده است.
هیأت خادمان حرم رضوی پیام آوران رحمت از سوی امام رضا هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام دسترنج، خادم حرم رضوی امروز در مراسم گرامیداشت بقاع متبرکه و امامزادگان که در حرم امامزادگان ابراهیم و محمد(ع) که در نزدیکی ارومیه به خاک سپرده شده اند، اظهار داشت: امامزادگان محمد و ابراهیم از نوادگان امام موسی بن جعفر(ع) هستند.

 

وی ادامه داد: زمانی که امام علی بن موسی الرضا(ع) به ایران وارد می شدند، هر جا که خبر رسیدن حضرت داده می شد، جمعیت بسیاری از زن و مرد به استقبال آن حضرت می آمدند و در نیشابور 70 هزار نویسنده هنگام ورود آن حضرت به شهر در آنجا حاضر و آماده بودند.

 

حجت الاسلام دسترنج گفت: به هر جا که وارد می شویم، مردم به عشق استشمام عطر حرم امام رضا(ع) و زیارت پرچم بارگاه آن حضرت، دور ما طوری حلقه می زنند که انگار امام رضا(ع) را زیارت می کنند و خیلی از افراد امکان دارد از این پرچم شفای مریضان شان را بگیرند و حاجت روا شوند.

 

وی افزود: هیأت خادمین حرم امام رضا(ع) پیام آوران سلام و رحمت از طرف امام رئوف هستند و فقط یک امام به عنوان امام رئوف ملقب شده اند و آن وجود نازنین امام رضا(ع) است که این لقب به وسیله خود پیامبر اکرم(ص) به آن حضرت داده شده است.

 

روحانی هیأت خدّام حرم امام رضا(ع) اظهار کرد: امام صادق(ع) می فرمایند؛ «هر کس نوه مرا زیارت کند، خودم از دست اش گرفته و او را وارد بر بهشت می کنم»، عرصه قیامت به حدی سخت است که مادر فرزندانش را رها کرده و می گریزد ولی امام صادق(ع) به زائرین حرم امام رضا(ع) وعده نجات و بردن به بهشت می دهد.

 

وی دل های شکسته را حرم امام رضا(ع) خواند و گفت: امروز ما شاهد صفای دل شما به هنگام زیارت پرچم امام رضا(ع) بودیم، این صفای دل را قدر بدانید و با قلبی پاک از امام غریب الغربا(ع) حاجت بخواهید که در این صورت حاجت روا می شوید./1301/پ202/ف

ارسال نظرات