۳۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۲۸۲۱۸۷
امام جمعه بابل:

برخی با ناشی گری در کشور فکر نفوذ دشمنان به ایران را مهیا می‌کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه بابل با انتقاد از رفتارهای برخی از مسؤولان در خصوص توافقنامه ژنو گفت: متأسفانه برخی با ناشی گری خود در کشور زمینه فکر نفوذ و طمع ورزی را به دشمن می دهند.
امام جمعه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام مجتبی روحانی، امام جمعه بابل امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان بابل با گرامیداشت دهه کرامت و میلاد امام رضا(ع)، گفت: ولادت امام معصوم(ع) ولادت یک شخص نیست، بلکه ولادت ارزش‌های یک ولی خدا در جامعه اسلامی و ولادت همه ارزش‌ها است.

 

وی افزود: ولادت امام رضا(ع) زمینه هدایت بشر به سوی ارزش‌های الهی را فراهم کرد، زیرا این ارزش ها انسان را به سوی حیات طیبه هدایت می‌کند.

 

مسؤول شورای فرهنگ عمومی بابل با تأکید بر برگزاری جشن های دهه کرامت، خاطرنشان کرد: باید طعم شیرین ولادت و عید میلاد امامان معصوم(ع) در جامعه چشانده  شود.

 

وی با گرامیداشت سالروز مسجد اظهار داشت: رژیم اشغالگر صهیونیستی در سال 1969 مسجدالاقصی را به آتش کشید و این مسأله موجب وحدت جهان اسلام و نامگذاری این روز به نام روز جهانی مسجد شد.

 

حجت الاسلام روحانی با تأکید بر جایگاه مسجد، اهتمام و توجه بیشتر به این پایگاه الهی، تصریح کرد: مساجد پایگاه ارزشمند دین داری، معنویت و رفع مشکلات اجتماعی در میان جامعه اسلامی است.

 

وی با بیان این که هویت جامعه اسلامی با مسجد رقم می‌خورد، اظهار داشت: همه آموزش ها و معنویت ما برخواسته از مساجد است و همین مکان توانست نفوذ معنویت را در قلب های جامعه فراهم کند.

 

امام جمعه بابل افزود: دوباره باید عظمت مسجد در جامعه احیا شود و مسجد محوری در جامعه پیاده شود.

 

حجت الاسلام روحانی با گرامیداشت آغاز هفته دولت و یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت: دولت شهیدان رجایی و باهنر اولین دولت مکتبی بعد از دولت لیبرال بود که تلاش همه جانبه ای را برای خدمت رسانی صادقانه به مردم انجام داد.

 

وی بر لزوم الگوگیری دولتمردان و مسؤولان از شهید رجایی تأکید کرد و افزود: مسؤولان دولتی نباید مسؤولیت را طعمه ببینند و برخود آنها با مردم برخورد صادقانه، خدمت خالصانه و متعهدانه با مردم باشد.

 

مسؤول مدرسه علمیه خاتم الانبیاء بر لزوم افتتاح پروژه کنار گذر جنوبی بابل و تسریع در ساخت آن تاکید و خاطرنشان کرد: الآن با بی تفاوتی و کم مهری بعضی از افراد در تخصیص اعتبارات لازم برای راه اندازی کنارگذر جنوبی بابل روبه‌رو هستیم، هنوز با اتمام یک باند آن، خیلی فاصله داریم.

 

وی در ادامه به سخنان اخیر مقام معظم رهبری درباره خط نفوذ آمریکا پس از توافقنامه ژنو اشاره و تصریح کرد: متأسفانه برخی با ناشی‌گری خود زمینه فکر نفوذ را به دشمن در کشورمی دهند و دشمن امروز به طمع افتاده است.

 

حجت الاسلام روحانی بر لزوم بررسی دقیق برجام از سوی مجلس شورای اسلامی و شورای امنیت ملی تأکید کرد و ادامه داد: از مجلس شورای اسلامی و افراد صاحب نظر که در حال بررسی برجام هستند، تقاضا داریم با بستن راه نفوذ دشمن، راه هر گونه نفوذ دشمن به کشور را قطع کنند./1313/پ201/ح

ارسال نظرات