۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۲۸۲۳۲۱
مسؤول کاروان زیر سایه خورشید خبر داد؛

فراهم شدن تمهیدات لازم برای زیارت از راه دور حرم امام رضا در کرمانشاه

خبرگزاری رسا ـ مسؤول کاروان زیر سایه خورشید با تبریک ایام دهه کرامت و فرارسیدن ولادت امام رضا(ع)، گفت: تمهیدات لازم برای زیارت از راه دور بارگاه مطهر امام رضا(ع) با حضور خدام آستان قدس رضوی در کرمانشاه فراهم شده است.
خدام رضوي

حجت الله قاسمی، مسؤول کاروان خدام آستان قدس رضوی و برنامه زیر سایه خورشید استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، با اشاره به حضور خدام حرم مطهر امام رضا(ع) در این استان عنوان داشت: به مناسبت دهه کرامت و ولادت امام رضا(ع) خدام آستان قدس رضوی برای پنجمین سال متوالی به استان کرمانشاه سفر کرده اند.


قاسمی در ادامه با بیان حدیثی از امام رضا(ع) اظهار داشت: خدا رحمت کند کسی که امر ائمه اطهار(ع) را احیا کند، با توجه به توفیقات الهی که نصیب کانون فرهنگی مذهبی نورالحسین(ع) شده است، شاهد میزبانی کرمانشاه و این کانون از کاروان زیر سایه خورشید هستیم.


مسؤول کاروان خدام آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: به منظور زیارت از راه دور امام رضا(ع) با حضور خدام آستان قدس رضوی برنامه های مختلفی در سطح استان کرمانشاه در حال برگزاری است.

 

وی با بیان اینکه امام رضا(ع) ولی نعمت ایرانی‌ها هستند، ابراز کرد: به منظور ترویج فرهنگ رضوی با برنامه ریزی و هماهنگی‌هایی که از قبل انجام شده است، شرایط را برای اجرا کردن برنامه های فرهنگی از سوی خدام حرم مطهر امام رضا(ع) فراهم کرده ایم.


قاسمی به استقبال گسترده مردم کرمانشاه از خدام آستان قدس رضوی اشاره کرد و بیان داشت: کاروان زیر سایه خورشید از 28 مرداد ماه سال جاری وارد استان کرمانشاه شدند و برنامه های خود را تا ولادت امام رضا(ع) ادامه می دهند.


مسؤول کاروان زیر سایه خورشید به تشریح برنامه های خدام پرداخت و تصریح کرد: دیدار با کودکان بیمار و سرطانی بیمارستان دکتر محمد کرمانشاهی، دیدار با خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران، برگزاری دعای کمیل در مسجد نواب و موارد دیگر در برنامه های کاروان زیر سایه خورشید گنجانده شده است.


وی در پایان به اهداف کاروان زیر سایه خورشید اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه تمام مردم ایران امکان زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) را ندارند، آستان قدس رضوی تمهیداتی را برای زیارت از راه دور این بارگاه مطهر فراهم کرده است و با اعزام خدام آستان و همراه داشتن پرچم بارگاه مطهر و بسته های متبرک همه مردم مشمول الطاف گسترده امام رضا (ع) می‌شوند./857/ت302/ح

ارسال نظرات