۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴
کد خبر: ۲۸۲۵۳۴

تبیین جایگاه مساجد و حرم معصومین از دیدگاه قرآن

خبرگزاری رسا ـ رادیو معارف در برنامه« به رنگ خدا» جایگاه معنوی مساجد و حرم معصومین(ع) را از منظر کلام وحی تبیین می کند؛ کارشناس این برنامه حجت الاسلام هادی است.
به رنگ خدا

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین هادی در برنامه زنده «به رنگ خدا» با شرح و تفضیل آیه 36 سوره مبارکه نور « فی بیوت اذن الله ان ترفع و یذکر فیها اسمه یسبح له فیها بالفدو و الاصال» به تبیین جایگاه مساجد و بقاع متبرکه از منظر آیات نورانی قرآن کریم می پردازد.

آیه 36 سوره مبارکه نور پاسخ قاطع و صریحی بر شبهه وهابیت است که حضور و عبادت در حرم معصومین علیهم السلام را مصداق شرک به خدا می پندارند.

برنامه «به رنگ خدا» در ایام ولادت ثامن الحجج حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) نیز طبق قرار همیشگی رأس ساعت20 مخاطبان را به پای دل روانه حرم هشتمین امام مهربانی ها می کند تا در مسیر زندگی به رنگ خدا از آن امام همام مدد گیرند.

«به رنگ خدا» با تلاش گروه قرآن و اهل بیت به تهیه کنندگی سید احمد محمودی و گویندگی سید حمید حسینی شنبه تا پنجشنبه از ساعت 30 : 19 تا 21 از رادیو سراسری معارف پخش می شود.

علاقه مندان برای دریافت فایل صوتی برنامه پس از پخش به صفحه اختصاصی برنامه «به رنگ خدا» در سایت رادیو معارف مراجعه نمایند./978/د101/ف

منبع: رادیو معارف

ارسال نظرات