۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۵
کد خبر: ۲۸۲۷۴۰
یکی از علمای بحرین:

بازداشت علما سبب تعمیق بحران سیاسی می‎شود

خبرگزاری رسا ـ امام جماعت مسجد امام صادق (ع) بحرین با محکومیت بازداشت یکی از عالمان بحرینی تاکید کرد که بازداشت شخصیت‌های سیاسی و دینی به معنای عمق بخشیدن به بحران سیاسی موجود است.
حجت الاسلام جاسم خياط امام جماعت مسجد امام صادق (ع) قفول بحرين

 

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام جاسم خیاط امام جماعت مسجد امام صادق (ع) منطقه قفول بحرین، استمرار بازداشت فعالان سیاسی و شخصیات دینی را موجب تشدید بحران امنیتی در این کشور توصیف کرد.

 

شیخ جاسم خیاط گفت: بازداشت شخصیت‌های دینی و سیاسی نظیر حجت الاسلام حسن عیسی که در میان مردم به خدمتگذاری، اخلاق و تلاش در جهت منافع کشور معروف هستند، به معنای استمرار بحران امنیتی و عمق بخشیدن به بحران سیاسی موجود است.

 

شیخ خیاط افزود: اصلاح سیاسی، جان مایه خواسته‌های مردم بحرین و تنها راه خروج کشور از بحران ویرن کننده است.

 

وی خاطر نشان کرد: بازداشت رهبران سیاسی به معنای دوری از راه حل‌های سیاسی است، در حالی که امروزه بحرین، به اصلاح سیاسی نیازمند است.

 

امام جماعت مسجد امام صادق (ع) دستیابی به راه حل سیاسی واقعی و جدی را تنها راه برون رفت بحرین از بحران برشمرده و تصریح کرد: انتقاد سازنده، سرکوب نساختن آزادی بیان و اندیشه و محدود نساختن فعالیت‌های مسالمت آمیز و احترام به سخنان دیگران از ویژگی‌های لازم در یک مذاکرات سازنده است./981/ب902/د

ارسال نظرات