۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۵
کد خبر: ۲۸۲۸۴۸
امام جمعه موقت کاشان:

ایران اسلامی همچنان با شیطان بزرگ در ستیز و مبارزه است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت کاشان گفت: تا مبارزه باشد، ما نیز مانند شهدا و ایثارگران دلاور ایران اسلامی، در خط اول مبارزه با آمریکا و صهیونیسم بین الملل خواهیم بود.
حجت الاسلام احتشام

حجت الاسلام علی احتشام، امام جمعه موقت کاشان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با تأکید بر این که کسانی که دم از تغییر روش شیطان بزرگ می زنند، مرعوب هستند، گفت: عده ای تمام آمال شان در رهیافت به غرب و حکومت های ظالمانه سکولار در منطقه است.

 

وی افزود: عده ای با ترس از ابهت پوشالی آمریکا به زانو درآمده اند اما ملت ایران با هوشیاری و بصیرت خود می دانند که آمریکا شیطان بزرگ است.

 

حجت الاسلام احتشام با یادآوری این که امام راحل آمریکا را شیطان بزرگ معرفی کردند، گفت: پیام ایران اسلامی مبنی بر شیطان بودن آمریکا به تمام ملت های منطقه صادر شده است.

 

امام جمعه شهر موقت کاشان گفت: تمام ملت های مظلوم منطقه و مستضعفان عالم می دانند تا زمانی که حاکمان بر کاخ سفید با حمایت صهیونیست ها، بنا بر ظلم و تعدی داشته باشند، نه می توان با آنها برادرانه مذاکره کرد و نه می توان به آنها اطمینان و اعتماد داشت.

 

وی با تأکید بر این که ایران اسلامی همچنان با شیطان بزرگ در مبارزه و ستیز است، گفت: تا مبارزه باشد، ما نیز مانند شهدا و ایثارگران دلاور ایران اسلامی، در خط اول مبارزه با آمریکا و صهیونیست بین الملل خواهیم بود.

 

حجت الاسلام احتشام با اشاره به این که مردم ایران هیچ گاه جنایات آمریکا را فراموش نخواهند کرد، گفت: ایران اسلامی بر ارزش ها و اصول امام راحل و شهدا استوار است و راه آن عزیزان را با تمام قوا ادامه می دهد./1307/ت302/ج

 

ارسال نظرات