۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۱
کد خبر: ۲۸۲۸۵۰
رییس تبلیغات اسلامی همدان:

تنها راه مبارزه با استکبار وحدت مسلمانان است

خبرگزاری رسا ـ رییس تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر وحدت امت اسلام در منطقه و جهان، گفت: تنها راه مبارزه با استکبار وحدت مسلمین است و این مهم در سایه سار همدلی و کنار گذاشتن اختلافات و تعصبات انجام می پذیرد.
رييس تبليغات اسلامي همدان

حجت الاسلام محمد جمشیدی، رییس تبلیغات اسلامی همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با بیان اینکه در مذاکرات هسته ای نباید افراط و تفریط شود گفت: عده ای جشن هسته ای می گیرند و عده ای تمام دستاوردهای هسته ای را سرکوب می کنند و این همان خواسته دشمن است که می خواهد در جامعه دو دستگی ایجاد کند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مذاکرات باید در حد خودش پیش برود بیان داشت: ما نباید در مورد مذاکرات نظر غیر کارشناسانه بدهیم چراکه در این امر باید تمام جوانب در نظر گرفته شود و از ریز مسائل اطلاع داشته باشیم آنگاه اظهار نظر کنیم، مجلس نیز در این مورد باید به وظیفه خود عمل کند.


حجت الاسلام جمشیدی افزود: در یک زمانی عده ای از افراد بودند که نامه ای چند صفحه ای به سران آمریکا فرستادند و با برشمردن آیتم های تحریم خواستار این شدند که بیش از پیش بر مردم شهید پرور و مظلوم ایران سخت گرفته شود.


وی با بیان اینکه امروز افراد و جریان هایی مذاکره با آمریکا را زمزمه می کنند  و حیات باقیه خود را در رابطه با آمریکا می بینند افزود: این افراد در توهم به سر می برند چرا که ملت شهید پرور ایران را نشناخته اند و به این ادراک نرسیده اند که این مردم ایران، ولایی هستند و هرگز اجازه دست اندازی به ایران را به استکبار نمی دهند.


رییس تبلیغات اسلامی همدان با اشاره به شیطنت های سران آمریکا در طول حیات انقلاب اسلامی بیان داشت: شیطان بزرگ همواره سیاست هایی را علیه ملت و دولت ایران داشته و در هر فرصتی ضربه ای به این مردم و کشور وارد آورده است که این خود نشان از کینه و خیانت آنها نسبت به این انقلاب و مردم است.


حجت الاسلام جمشیدی با تاکید بر اینکه سیاست های سران استکباری آمریکا مغرضانه و حیله گرانه است گفت: این حیله گری و خیانت آنها دامن متحدانشان در اروپا را گرفت و تا جایی پیش رفتند که در مسائل خصوصی هم پیمانانشان جاسوسی می کردند طوریکه صدای هم پیمانان خود را نیز در آوردند.


وی با بیان اینکه نظام سلطه با نقشه راه خود اتحاد امت اسلام را هدف گذاری کرده است گفت: شما اگر امروز هر منطقه ای که جنگ و خونریزی باشد به یقین دستهای پنهان استکبار در آن نقش اساسی دارد و عامل اصلی اختلاف و تفرقه بین مسلمانان که این نقشه راه دشمن به ویژه آمریکا است.


رییس اداره تبلیغات همدان با بیان اینکه امروز در اروپا یک جنگ نمی بینیم و تمام جنگ هایی که امروز شاهد آن هستیم در کشور هایی است که مسلمانان درگیر آن هستند گفت: درگیری در کشورهایی چون سوریه، عراق، افغانستان، پاکستان، یمن، بحرین و... حاصل دست اندازی شیطان بزرگ و صهیونیسم است.


وی در پایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر وحدت امت اسلام در منطقه و جهان اظهار داشت: تنها راه مبارزه با استکبار وحدت مسلمین است و این مهم در سایه سار همدلی و کنار گذاشتن اختلافات و تعصبات است./866/ت302/ب4

ارسال نظرات