۰۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۲۸۲۹۲۶

مشرق عشق عیدانه رادیو معارف برای مخاطبان

خبرگزاری رسا ـ مخاطبان رادیو معارف در صبح میلاد خورشید دلها حضرت امام علی ابن موسی الرضا(ع)، به پای دل زائر آستان رضوی می شوند.
مشرق عشق

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از رادیو معارف، ویژه برنامه «مشرق عشق» در صبح میلاد زنده و مستقیم از جوار بارگاه منور و ملکوتی حضرت رضا (ع) به مخاطبان این رسانه دینی در اقصی نقاط ایران اسلامی تقدیم می شود.

حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی ماندگاری در این ویژه برنامه با تشریح سفر نامه حضرت امام رضا علیه السلام از مدینه تا مرو، انگیزه مأمون از دعوت تبعید گونه حضرت را بیان می کند. دسیسه های دستگاه عباسی برای حضرت، وقایع رخ داده در مسیر حرکت امام از مدینه تا مرو، ‌نشانه‌ها و مقام‌های منسوب به امام در ایران نظیر مسجد امام رضا«ع» در اهواز و مقام شاه خراسان در شوشتر همچنین داستان بار انداختن شتر حضرت در محل مدرسه رضوی امروزی از موضوعاتی است که در ویژه برنامه «مشرق عشق» به آنها پرداخته خواهد شد.

پخش ویژه برنامه زنده «مشرق عشق» از ساعت 8:30 چهارشنبه 4 شهریور به تهیه کنندگی روح الله شجاعی با اجری سید حمید حسینی از استودیو رادیو معارف آغاز و در ادامه از ساعت 10 صبح با تلاش روح الله اسماعیلی( تهیه کننده) ،محمدجواد محمدی (گوینده) و رضا ملایی (گزارشگر)، به طور زنده و مستقیم از جوار حرم مطهر رضوی تقدیم محبان اهل بیت و مخاطبان فرهیخته رادیو معارف می شود./978/د102/ی

ارسال نظرات